جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 26.02.2015, 9:03

مدیرکل معزول آموزش و پرورش استان بوشهر: فعلا سکوت می‌کنم

تهران- ایسکانیوز: بعد از برکناری مدیرکل آموش و پرورش استان بوشهر بطور ناگهانی اوضاع جامعه‌ی آموزش استان بوشهر دگرگون شده است. این برکناری با پافشاری نماینده های جبهه ی پایداری اتفاق افتاد.

هفته پیش موسوی نژاد نماینده دشستان اعلام کرد که توانسته موافقت این کمیته و وزیر آموزش و پرورش را برای عزل اصغر حصیری مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر کسب کند. انتشار این خبر موجی از اعتراض را در میان فرهنگیان بوشهر برانگیخت. تا آنجا که منجر به تجمع اعتراضی فرهنگیان استان بوشهر در مقابل ساختمان آموزش و پروش این استان شد.

افزون بر این بیش از دو هزار نفر از معلمان استان بوشهر نیز با امضای بیانیه‌ای به آن چه که تسلیم وزیر آموزش و پرورش در برابر نمایندگان استیضاح کننده و برکناری مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر خوانده بودند اعتراض کردند. امضا کنندگان عزل اصغر حصیری را اقدامی بی‌سابقه و غیر منطبق با سیاست های دولت و ناقض “تدبیر” و بر باد دهنده “امید” مردم ارزیابی کرده بودند.

به دنبال این اعتراضات اعلام شد که تغییر مدیر کل اموزش و پرورش بوشهر منتفی شده اما صبح امروز ناگهان خبر عزل وی منتشر شد. آن طور که خبرنگار ایسکانیوز کسب اطلاع کرده مصطفی سالاری استاندار بوشهر با برکناری حصیری مخالف بوده و مخالفت صریح خود را به اطلاع مسئولان وزارت اموزش و پرورش نیز رسانده است.

درباره شرایط پیش آمده حصیری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هم در گفت و گو با ایسکانیوز اعلام کرد:فعلا  در مقابل این اتفاق سکوت می‌کنم و  در این باره حرفی نمیزنم شاید روزی  دلایلم را گفتم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024