پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 21.12.2014, 9:45

رشد ۳۸ درصدی صادرات آلمان به ایران

صادرات آلمان به ايران در ۱۰ ماهه ژانويه تا اکتبر ۲۰۱۴ با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ ميليارد دلار رسيد.
آفتاب: آمارهای پايگاه خبری کميسيون اروپا (يورو استات) نشان می دهد مبادلات تجاری ايران و آلمان در ۱۰ ماه نخست سال جاری ميلادی با رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.
مبادلات دو کشور در ماه های ژانويه تا اکتبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۱.۶۶۳ ميليارد يورو اعلام شده بود که اين رقم در مدت مشابه سال جاری به ۲.۲۳۲ ميليارد يورو رسيده است.
صادرات آلمان به ايران در ۱۰ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۸ درصدی داشته و به ۲ ميليارد يورو رسيده است. آلمان در ۱۰ ماه نخست سال قبل ۱.۴۵ ميليارد يورو کالا به ايران صادر کرده بود.
درحالی که صادرات آلمان به ايران در ماه های ژانويه تا اکتبر امسال رشد ۳۸ درصدی داشته است واردات آلمان از ايران در اين مدت تنها با رشد ۹ درصدی مواجه شده است.
آلمان در ماه های ژانويه تا اکتبر سال گذشته ۲۱۳ ميليون يورو کالا از ايران وارد کرده بود که اين رقم در مدت مشابه سال جاری به ۲۳۲ ميليون يورو افزايش يافته است.
در دهمين ماه سال جاری ميلادی ۲۳۲ ميليون يورو کالا از آلمان به ايران صادر و ۲۵ ميليون يورو کالا از ايران وارد شده است. صادرات آلمان به ايران در اين مدت نسبت به ماه قبل رشد ۱۴ درصدی و واردات از ايران نسبت به ماه قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024