چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 20.11.2014, 8:37

فرمانده ناجا: متهم اسیدپاشی‌های اصفهان هنوز دستگیر نشده است

فرمانده نيروی انتظامی گفت: اسيدپاشی در اصفهان قبح اجتماعی اين جرم را افزايش داده و بايد تلاش کنيم تا با مجازات بازدارنده عوامل آن، از تکرار اينگونه جرايم جلوگيری کنيم.
ايسنا: سردار اسماعيل احمدی‌مقدم  در سخنانی  به پرونده اسيدپاشی در اصفهان گفت: ما به دنبال کنترل آخرين وضعيت پرونده اسيدپاشی در اصفهان هستيم و همه در حال تلاش هستند تا سرنخ‌های جديدی به دست آورند، اما هنوز نتوانسته‌ايم متهم را دستگير کنيم که اميدوارم هر چه زودتر اين پرونده به نتيجه برسد.
وی تصريح کرد: نکته اينجاست که پرونده اسيدپاشی در اصفهان جريانی و باندی نبوده و فردی است، چرا که اگر باندی بود زودتر به نتيجه می‌رسيديم.
و ی همچنین افزود: اسيدپاشی در اصفهان قبح اجتماعی اين جرم را افزايش داده و بايد تلاش کنيم تا با مجازات بازدارنده عوامل آن، از تکرار اينگونه جرايم جلوگيری کنيم.
وی با اشاره به وسايل ارتباط جمعی و سامانه‌های پيام رسان، گفت: اين سامانه‌ها ابزارهای دوگانه‌ای هستند که منافع و مضراتی دارند و وظيفه همه حکومت‌ها اين است که تلاش کنند مضرات آن را به صفر برسانند، اما سرعت فناوری به قدری زياد است که ما وقتی يکی را کنترل می‌کنيم، سامانه بعدی از راه می‌رسد که روی آن کنترلی نداريم، اما در تلاش هستيم تا فضايی را فراهم کنيم که مردم به صورت امن از اين سامانه‌ها استفاده کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024