سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - Tuesday 16 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 02.09.2014, 10:55

تأیید خبر دستگیری سردبیر خبرگزاری آنا

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تعجب ما از این مساله است که چرا برای دستگیری یکی از نیرو های دانشگاه ازاد با مدیران بالا دستی به ویژه رییس دانشگاه هماهنگی نشده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خبر دستگیری عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری آنا وابسته به این دانشگاه را تایید کرد.

طه هاشمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، گفت: تا آنجا که ما اطلاع داریم ظهر امروز ماموران به دفتر خبرگزاری آنا آمده اند و عمار کلانتری سردبیر این خبرگزاری را دستگیر کرده اند.

وی در رابطه با دلایل دستگیری کلانتری، ادامه داد: هیچ اطلاعی از این مساله نداریم و خودمان هم بابت این اتفاق تعجب می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تعجب ما از این مساله است که چرا برای دستگیری یکی از نیرو های دانشگاه ازاد با مدیران بالا دستی به ویژه رییس دانشگاه هماهنگی نشده است.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی حضور نیرو های امنیتی در دانشگاه باید با اجازه یا حداقل هماهنگی رییس دانشگاه باشد البته ما پیگیر دلایل این اتفاق هستیم.

ظهر امروز عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری آنا در محل کار خود دستیگر شد. این خبرگزاری زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند.

سایت جهان‌نیوز، نزدیک به محافل اصول‌گرای حکومتی، از سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد با عنوان «فعال فتنه ۸۸» یاد کرده و نوشته است: «مأموران امنیتی حوالی ساعت ۱۳امروز با مراجعه با تحریریه خبرگزاری دانشگاه آزاد (آنا) عمار کلانتری را بازداشت کردند. کلانتری، سردبیر سابق سایت انتخاب و از مدیران سایت‌های آینده و بازتاب، از حامیان آقای هاشمی رفسنجانی بود که پس از روی کار آمدن حمید میرزاده، به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد انتخاب شد»




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024