جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 20.08.2014, 18:08

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: تعامل خوبی با وزارت نفت داریم

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
ایلنا
معاون قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در حال حاضر پروژه‌های فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که ما در آن فعال هستیم و باید به این مهم اشاره کرد که ۵۰ درصد آن نیز تا به امروز به بهره برداری رسیده‌ است.
درگاهی، معاون نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم خاتم الانبیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در توضیح تعامل وزارت نفت دولت یازدهم با قرارگاه خاتم و اینکه گفته می‌شود که وزارت نفت به دنبال فسخ قرارداد‌ها با این قرارگاه است، گفت: ما هیچ مشکلی در زمینه هماهنگی با وزارت نفت نداشته وتعامل خوبی با وزارت خانه داریم.
وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که داریم که ۵۰ درصد آن به بهره برداری رسیده‌ است.
درگاهی خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز فازهای ۲۲، ۲۴ و۱۳ نیز تا به امروز ۸۵ درصد پیشرفت کار دارند و در هیچ زمینه‌ای مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه قرارگاه حداکثر تلاش را در جهت انجام وظایف بکار می‌بندد، تصریح کرد: قرارگاه طرح‌های دیگری از جمله NGL۳۲۰۰ و NGL خارگ، پروژه‌های تحقیقاتی، بحث‌های فرادستی، اکتشاف حوزه‌های جدید نفتی را دارد که با وزارت نفت همکاری می‌کند.
وی یادآور شد: قرارگاه با دولت جدید همکاری همه جانبه دارد و کوچک‌ترین چالشی نیز نداریم.
درگاهی در خصوص مباحث مالی نیز گفت: بحث مالی قضیه‌ای است که تمامی پیمانکاران با آن مواجه‌اند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و آن را مدیریت می‌کنیم.
وی همچنین از افزایش حجم تولید گاز برای زمستان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برای زمستان سال جاری ۲۰ میلیون متر مکعب تولید گاز را از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی افزایش می‌دهیم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024