سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 18.08.2014, 8:07

آغاز چهارمين جلسه محاکمه مهدی هاشمی

چهارمين جلسه رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی دقايقی قبل در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران آغاز شد.
مهر: پس از سکوت خانواده هاشمی در ۳ جلسه قبلی، واکنش وکلای مهدی هاشمی، خود متهم و فاطمه هاشمی قبل از چهارمين جلسه دادگاه خبرساز شد.
صبح امروز وحيد ابوالمعالی و محمود عليزاده دو وکيل مهدی هاشمی خود را به محل دادگاه رساندند.محمود عليزاده در جمع خبرنگاران در خصوص اتهامات موکلش گفت: اتهامات مهدی هاشمی نه اقتصادی و نه امنيتی است، بلکه سياسی است.
وی در خصوص اتهامات موکلش در پرونده استات اويل نيز گفت: در اين زمينه اتهاماتی عليه موکلم وجود دارد که اين اتهامات نيز سياسی است و اين اتهامات از سوی برخی نهادهای مسئول رد شده است.وی خاطرنشان کرد: امروز چهارمين جلسه محاکمه موکلم برگزار می شود که اولين جلسه به رياست قاضی سراج و ۲ جلسه ديگر به رياست قاضی مقيسه برگزار شده است.
در ادامه هوشنگ پوربابايی سومين وکيل مهدی هاشمی در محل دادگاه حاضر شد. وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من نمی توانم در مورد جزئيات دادگاه اظهارنظر کنم. رئيس شعبه جلسات دادگاه را غيرعلنی اعلام کرده است.
وی در خصوص اينکه دفاعيات متهم چند جلسه طول می کشد، گفت: اين موضوع بستگی به نظر قاضی دارد.مهدی هاشمی که پيش از اين از دری ديگر وارد دادگاه می شد با يک دستگاه خودروی سمند و همراه فاطمه هاشمی خود را به محل برگزاری جلسه محاکمه رساندند. وی در برابر پرسش خبرنگاران سکوت کرد و خطاب به خبرنگار رسانه ملی گفت: شما دروغگو هستيد.
فاطمه هاشمی نيز به خبرنگار واحد مرکزی خبر اجازه مصاحبه و تصويربرداری نداد.
ساعت ۹ صبح جلسه دادگاه به رياست قاضی مقيسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران آغاز شد.
دقايقی پس از شروع دادگاه فاطمه هاشمی از دادگاه خارج شد و علت خروج رو غيرعلنی بودن دادگاه اعلام کرد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024