شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 22.04.2014, 10:41

اصلاح‌طلبان با اتحاد، پشتوانه مردمی بیشتری کسب می‌کنند

جلالی‌زاده در گفتگو با ایلنا: اصلاح‌طلبان با اتحاد پشتوانه مردمی بیشتری کسب می‌کنند

سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
ایلنا
احزاب اصلاح طلب با رهنمودهای رهبران اصلاح طلب توانستند انسجام خود را به دست آورند و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به پیروزی برسند.
نماینده مجلس ششم گفت: انتخابات اخیر ریاست جمهوری یک درس آموزنده‌ای بود برای اصلاح طلبان بود که چنانچه از تشتت و تفرقه بپرهیزند پیروز میدان خواهند بود و با اتحاد، پشتوانه عمومی بیشتری را هم جلب خواهند کرد.
جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلناک در خصوص پیشنهاد اخیر رسول منتجب‌نیا مبنی بر قرار گرفتن خاتمی، عارف و هاشمی رفسنجانی در محوریت اصلاح طلبان گفت: بنا بر تجارب ملت‌های مختلف، احزاب سیاسی تنها از راه انسجام و اجماع می‌توانند در رقابتهای سیاسی و اجرای برنامه‌های خود موفق باشند.
نماینده مجلس ششم در ادامه این مطلب افزود: چنانچه به واقعیت‌های سیاسی کشورهای مختلف در دنیا توجه کنیم می‌بینیم که از احزاب کوچک و ضعیف و یا از تشکل‌های موقت انتخاباتی خبری نیست و این احزاب فراگیر قدرتمند هستند که می‌توانند در اوضاع سیاسی کشور تصمیم گیرنده باشند.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد قائم مقام حزب اعتماد ملی و با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار داشت: احزاب اصلاح طلب با رهنمودهای رهبران اصلاح طلب توانستند انسجام خود را به دست آورند و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به پیروزی برسند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: انتخابات اخیر ریاست جمهوری یک درس آموزنده‌ای بود برای اصلاح طلبان بود که چنانچه از تشتت و تفرقه بپرهیزند پیروز میدان خواهند بود و با اتحاد، پشتوانه عمومی بیشتری را هم جلب خواهند کرد.
جلالی‌زاده انصراف عارف در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را خدمتی بزرگ به جریان اصلاحات توصیف کرد و گفت: امیدوارم اصلاح‌طلبان بتوانند با حفظ وحدت و انسجام، نیروهای زبده و کارآمد خود را به مجلس بفرستند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024