شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 18.04.2014, 13:37

علاالدین بروجردی: زمینه فعالیت مجدد شرکت تولیدی زاگرس خودرو

زمینه فعالیت مجدد شرکت تولیدی زاگرس خودرو بروجرد فراهم شده است

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
نماینده مردم بروجرد در مجلس از فراهم شدن زمینه برای فعالیت مجدد شرکت تولیدی زاگرس خودرو بروجرد خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان، علاالدین بروجردی در شورای برنامه‎ریزی بروجرد، با بیان اینکه شرکت زاگرس خودرو به عنوان یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان در بروجرد با حمایت کشور مالزی فعالیت‎های کاری خود را به‎زودی از سرخواهد گرفت، گفت: شرکت زاگرس خودرو با ۶۰۰ نفر نیروی شاغل، در این شهرستان فعالیت دارد.
وی افزود: با رایزنی‎ و پیگیری‎های انجام شده از طریق سفارت مالزی در تهران، زمینه فعالیت دوباره شرکت زاگرس خودرو با حمایت گروه تولیدی پروتون در این شهرستان دوباره آغاز خواهد شد.
این نماینده با اشاره به تعطیلی این واحد تولیدی به دلیل بروز برخی مشکلات، گفت: هیات زاگرس خودرو با طرف‎های خارجی خود در مالزی وارد مذاکره شده که آغاز فعالیت‎های اجرایی این مجموعه نیازمند حمایت مسئولان دولتی در استان است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه سلیس بروجرد نیز مشابه زاگرس خودرو است، گفت: ادامه عملیات ساخت این کارخانه با ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی نیز فراهم شده است.
بروجردی با بیان اینکه در بروجرد پروژهای زیربنایی زیادی وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی، نیمه کاره مانده‎اند که از جمله آن‌ها می‌‎توان به طرح فرودگاه، راه‎آهن، سیلیس، مراکز علمی، آموزشی، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اشاره کرد و گفت: امسال کارگاه عملیاتی بسیاری از این طرح‎‌ها با محوریت قرارگاه خاتم در بروجرد راه‎اندازی خواهد شد که تلاش می‌‎کنیم شرایط برای تسریع در روند احداث برخی از این طرح‎‌ها از جمله نیروگاه ۵۰۰مگاواتی فراهم شود.
وی یکی از پروژه‎های مهم اجرایی در بروجرد را طرح بیمارستان آیت‎الله بروجردی دانست و یادآور شد: با وزیر مسکن و شهرسازی دراین خصوص صحبت‌های شده تا روند اجرایی این پروژه با تامین منابع مالی دوباره و با جدیت از سرگرفته شود.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024