جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 18.04.2014, 13:22

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء: جام زهر را خودی‌ها می‌دهند

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
خبرگزاری مهر
حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء در سخنانی با بیان اینکه امروز امیدواری خاصی در وجود حضرت آقا از مجموعه‌های فرهنگی می‌بینیم، گفت:... گرچه پایان جنگ به جام زهر تبدیل شد، اما باید توجه داشته باشیم که تیر را دشمن می‌زند و جام زهر را خودی می‌دهد. امروز یاد و نام امام  درهمه کشور‌ها و بین مردم جهان طنین انداز شده است؛ امروز قذافی، صدام و حسنی مبارک کجا هستند؟
وی در ادامه تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که دشمنان در مقابل ما جبهه تشکیل داده‌اند، ما هم باید جبهه تشکیل بدهیم.
وی با بیان اینکه در بخش تبلیغ صد‌ها گروه دور هم جمع شده‌اند و قرار است به سامانه‌ای برسند که آرایشی در این حوزه انجام دهند، گفت: بخش دیگر اقدامات، در حوزه هیئت‌ها صورت می‌گیرد که در این زمینه با هزاران هیئت تعامل محتوایی داریم.
یکتا ادامه داد: در بخش فرق و ادیان نیز صد‌ها مجموعه سازماندهی شده‌اند و که قرار است نقشه راه را تبیین کنند.
وی افزود: در بخش جهاد و شهادت نیز مجموعه‌های مختلفی با ما مرتبط شده‌اند که این نیز یکی از اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.
مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء در ادامه با بیان اینکه مسائل سیاسی بین نیرو‌ها شکننده شده است، گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در عملیاتی که منقطع باشیم، نمی‌توانیم از معبر عبور کنیم.
وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در سال جاری دنبال می‌کنیم، شناسایی خط محتوایی رهبر معظم انقلاب است که در این حوزه قصد داریم قرارگاه عملیاتی در بخش‌های مختلف مانند جمعیت، خانواده و دانش‌آموزی را تشکیل دهیم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024