سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - Tuesday 16 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 22.01.2018, 0:07

حضور چند ساعته زهرا رهنورد در خانه مادر در بستر بیماری

زهرا رهنورد که نزدیک به ۷ سال است به همراه همسر خود میرحسین موسوی در حصر خانگی به سر می‌برند، طی چند روز گذشته برای چند ساعت طی چند روز گذشته اجازه یافته بر بالین مادر خود که به گفته اقوام در حال احتضار است حاضر شود. دیدارهایی که در تنهایی صورت گرفته و ماموران به سایر اعضای خانواده اجازه حضور نداده‌اند.

به گزارش کلمه، ساعتی پس از آنکه الیاس حضرتی در توییتر خود مدعی شد که از زهرا رهنورد رفع حصر شده و وی در منزل مادر خود به سر می‌برد، دو دختر میرحسین و رهنورد خبر دادند که همسر نخست وزیر محصور تنها چند ساعتی بر سر بالین مادر در حال احتضار خود حاضر شده و دوباره به حصر بازگردانده شده است.

زهرا موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در پاسخ به سوالات درباره توییت الیاس حضرتی نوشت: دوستان عزیز مادر من بعد از ملاقات با مادر به شدت بیمار و نیمه محتضرش دوباره به حصر برگردانده شده منبع موثق هم خود ما هستیم و رفع حصر شدن را به شما خبر خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرده است که رفع حصر یعنی زندان‌سازان رسما آن را اعلام اجازه دهند بدون مامور رفت و آمد کند.

نرگس موسوی، دیگر دختر محصورین اختر نیز در توییتر خود نوشته است: مادربزرگ حالش وخیم است. زهرا رهنورد در طی چند روز اخیر ساعات و گاهی دقایقی را بر بالین مادر بیمار می‌گذراند و بعد به حصر اختر بازگردانده می‌شود.

او در ادامه با تاکید بر اینکه رفع حصری صورت نگرفته، نوشته است: تکذیب مدعیان رفع حصر … منابع خبری ایشان، خبر را اشتباه به عرضشان رسانده‌اند.

الیاس حضرتی ساعتی پیش نوشته بود: ‏منابع موثق اطلاع دادند خانم ‎زهرا رهنورد چند روزی است به دلیل بیماری مادرشان خارج از حصر به‌سر می‌برند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024