ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 20.03.2018, 9:13
دستور حمله از اتاق فرمان در عصبانیتِ دلواپسان

امتداد: در پی انتشار توئیتی از سوی سیدمصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی اسبق وزیر کشور در دولت اصلاحات درباره چند و چون استعفای محمدعلی نجفی از ساختمان بهشت، اخیرا هجمه‌های زیاد و عموما تندی علیه این فعال سیاسی اصلاح‌طلب صورت گرفته است.

در همین سو، خبرگزاری تسنیم در گزارشی به قلم جعفر درونه به توئیت اخیر تاج‌زاده اشاره کرده و می‌نویسد: «آیا تمرکز آقای تاج‌زاده روی اهانت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های برجسته نظام که حتی با صرف نظر از بعد اعتقادی از نظر قانونی باید حرمتشان پاس داشته شود، تصادفی است؟»

در ادامه این گزارش نیز چنین آمده: “سئوال اصلی از سران و عقلای جریان اصلاحات این است که اگر این مأموریت از سوی شما به این پیاده نظام لجوج واگذار نشده است چرا در برابر این اقدامات سخیف و کینه‌جویانه این سرباز خودسر موضع نمی‌گیرید؟”

و دست آخر نیز نگارنده مطلب مذکور در مقام نصیحت برآمده و تاکید می‌کند: “وقتی افرادی مانند تاج‌زاده رسما و با بی‌شرمی برای پیشبرد مقاصد سیاسی خود به عالی‌ترین مقامات نظام نسبت‌های ناروا و دروغ می‌دهند آیا عقلای این جریان نباید بر این چموشی‌ها لجام بزنند؟”

همچنین حسین دلیریان، خبرنگار همین خبرگزاری نیز که عموما به سان هم‌کیشان خود در جار و جنجال‌های رئیس دولت محبوب‌شان سکوت پیشه کرده، با اشاره به توئیت تاج‌زاده نوشت: «اصلاح‌طلب خشونت‌طلب» یعنی سازمان منحله مجاهدین و حزب منحله مشارکت یعنی مصطفی تاج‌زاده و دار و دسته افراطیون که نمی‌ذارن کشور و مردم با وحدت به فکر حل مشکلات باشن.»

وی همچنین در توئیت دیگری نیز می‌نویسد: «آقای آملی لاریجانی، ریاست محترم دستگاه قضایی! مصطفی تاج‌زاده معروف به اصلاح‌طلب خشونت‌طلب را دریابید، افسارش را پاره کرده است.»

در همین روند اما عباس کلاهدوز، دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری تسنیم، با ادبیاتی اینچنین می‌نویسد: «سنگ‌ها را بستن و سگ‌ها را باز کردن» به شیوه اصلاح‌طلب‌ها یعنی دقیقا همین که بهزاد نبوی مصاحبه کنه بگه اصلاح‌طلب‌ها از اقدامات رادیکال سودی نمی‌برند.»

به هر تقدیر در هر مسلک و مشی و مرامی، ادب مرد به ز دولت اوست و بی‌گمان در فضای آکواریومی مجازی امروز، مردم خود به شفافیت نظاره‌گر ادبیات کسانی هستند که داعیه حرکت‌شان بر مدار ارزش و اخلاق و ادب گوش فلک را کر کرده و به ظاهر برای نهی شان از منکرات، خود راهیچگاه مخاطب این نهی نمی‌دانند.

اخیرا شخص سیدمصطفی تاج‌زاده نیز در توئیتی آورده بود: «سومین بازجوی سپاهی‌ام در تیرماه ۸۸ با هتاکی و ضرب و شتم به دنبال پاسخ این پرسش بود که چرا من در تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد را دروغ‌گو نامیدم» توئیت معناداری که مخاطب با نگاهی به آن از خود خواهد پرسید که اگر دروغگو خواندن احمدی‌نژاد هتاکی و ضرب و شتم داشته، چنین ادبیاتی علیه توئیت اخیر معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات حتی در دوگانه‌ترین استانداردهای ممکن نیز نیازمند کوچک‌ترین تقبیح دست کم از سوی بزرگان و عقلای اصول‌گرا نخواهد داشت؟!

***

درخواست یکی از تبلیغاتچی‌های دولت پنهان از قوه قضاییه برای اقدام علیه تاج‌زاده

«نامه به ریاست محترم قوه قضائیه
سید یاسر جبراییلی

بسمه تعالی
حضرت آیت ‌الله آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه
سلام علیکم

استحضار دارید که تعداد قابل توجهی از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ اینک پس از سپری شدن دوره محکومیت خود، به عرصه سیاست بازگشته‌اند و در حال بازسازی ماشین براندازی هستند.
این جماعت، در کمال تعجب، ابایی هم ندارند که رسما و علنا خود را برانداز بخوانند.

این بازگشت به مسیر براندازی با وجود سابقه براندازی، نشان‌دهنده این است که مجرم متنبه نشده و حکم پیشین دستگاه قضایی، مانع تکرار جرم نشده است.

درباره مواردی از این دست، به نظر می‌رسد باید مسیر جرم برای مجرم بسته شود و ابزار جرم از او گرفته شود. بازگشت این جرثومه‌های فساد به عرصه سیاست، مانند بازگشت یک مدیر متخلف به پست مدیریتی خود پس از پایان دوره محکومیت و از سر گرفتن تخلف است؛ که این رویه با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست.

حکایت براندازان ۸۸ و دستگاه قضایی، همان حکایت روزنامه‌های زنجیره‌ای این جریان فاسد است که مدتی بابت جرمی که مرتکب شده‌اند، توقیف می‌شوند، اما با رفع توقیف، مجددا منتشر می‌شوند و خیانت به کشور را از سر می‌گیرند.

از حضرتعالی تقاضا دارم با قاطعیت تمام  و در اسرع وقت دستور فرمایید ضعف احکام صادر شده درباره محکومان فتنه ۸۸ به نحو احسن جبران شود.

ممنوعیت دائمی فعالیت‌های سیاسی-اجتماعی این افراد، کمترین خواسته مردم از شماست.

با احترام
بیست و هشتم اسفند نود و شش»