ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 07.01.2018, 10:50
تحصن خانواده‌های بازداشت‌شدگان در مقابل زندان اوین

از روز شنبه ۱۶ دی ماه، تعداد زیادی از خانواده‌های جوانان بازداشت شده در مقابل زندان اوین تحصن کرده‌اند. آنان در پی آزادی فرزندانشان هستند و در هوای بارانی و سرد تهران چادر زده و در مقابل زندان اوین به نشانه اعتراض به دستگیری فرزندانشان باقی مانده‌اند.

نیروهای امنیتی در تلاش‌اند که خانواده‌ها را از جلوی زندان اوین متفرق کنند اما همچنان خانواده‌ها هنوز ایستاده و مقاومت می‌کنند.

شماری از دانشجویان دانشگاه بهشتی نیز برای حمایت از تحصن خانواده‌ها در مقابل اوین حضور یافته‌اند.


پروانه سلحشوری:
وزارت اطلاعات مسوول بازداشت۹۰ دانشجو است

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس در گفت‌وگو با روزنامه جامعه فردا روز ۱۵ دی ماه گفت وزارت اطلاعات ۹۰ دانشجو را طی چند روز گذشته در سراسر کشور بازداشت کرده است. این نماینده مجلس گفته است: «طبق لیستی که به من داده‌اند حدود ۹۰ دانشجو در سراسر کشور بازداشت شده‌اند که این رقم ممکن است بیشتر هم باشد و یا با آزاد شدن برخی کمتر شود، اما در حال حاضر از بازداشت ۹۰ نفر مطمئن هستیم.» خانم سلحشوری همچنین «وزارت اطلاعات» را نهاد متولی بازداشت‌کننده دانشجویان معرفی کرده است.

این نماینده مجلس همچنین در حرف‌هایش اشاره کرده که تاکنون نمایندگان مجلس جلسه‌ای برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده نداشته‌اند و قرار است نمایندگان پس از گدشت هشت روز از اعتراضات از «فردا »پیگیر بازداشت‌های باشند.

آگاهی نداشتن از وضعیت آنها، محل نگهداری‌شان و علت بازداشت و پاسخگو نبودن وزارت اطلاعات به عنوان متولی بازداشت‌ها باعث نگرانی شدید شده است.  نمایندگان مجلس، وزیر علوم و معاونانش تاکنون در گفت‌وگوهای رسمی از وضعیت سلامت بازداشت‌شدگان اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند. پس از گذشت هشت روز از شروع اعتراضات نمایندگان مجلس تازه  از تشکیل جلساتی برای پیگیری وضعیت دانشجویان و دانش‌آموزان می‌گویند.

محمود صادقی، نماینده مجلس در توییتر خود در اعتراض با تشدید بازداشت دانشجویان در روزهای اخیر نوشته است: «بنابر اطلاعات موثق، بعضی از دانشجویان بازداشت‌شده اصلا در اعتراضات حضور نداشته‌اند!»

فاطمه سعیدی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا بازداشت دانشجویان و سکوت مراجع رسمی را نگران‌کننده عنوان کرده است: «اخبار بازداشت دانشجویان در پی ناآرامی‌های اخیر با توجه به اینکه مراجع رسمی هنوز موضع‌گیری خاصی نداشته‌اند نگران‌کننده است.» این نماینده مجلس گفت قرار است کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان و دانش‌اموزان بازداشتی در مجلس تشکیل شود. این نماینده مجلس گفته است نمایندگان تلاش می‌کنند تا با برقراری تماس با نیروهای امنیتی و انتظامی جزییات بیشتری از وضعیت به‌وجود آمده را به دست آوریم.

از سوی دیگر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم روز ۱۵ دی ماه درباره اینکه از سلامت دانشجویان بازداشتی اطلاع دارد یا خیر، گفت هیچ آماری هم از تعداد دختران و پسران بازداشتی ندارد. او گفت: «در این رابطه گزارشی دریافت نکردیم.» او همچنین گفت از اینکه چه تعداد دختر دانشجو و چه تعداد پسر دانشجو نیز بازداشت شده‌اند اطلاعی ندارد.

معاون فرهنگی وزیر علوم در جایی از صحبتش غیرمستقیم می‌گوید وزارت علوم پیگیر آزادی کسانی بوده که دوستانشان از بازداشت آنها اطلاع داده‌اند و اطلاع آنها در همین حد است. غلامرضا غفاری گفت: «آنهایی که دوستانشان اطلاع دادند که بازداشت شدند ما پیگیری کردیم که بیشترشان آزاد شدند.»

معاون وزیر علوم بیشتر از آزادی دانشجویانی گفته که در محوطه دانشگاه در روزهای نخست اعتراضات بازداشت شده‌اند اما در روزهای اخیر بسیاری از دانشجویان در بیرون محوطه دانشگاه و در منازل خود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند. برخی از آنها به زندان اوین منتقل شده‌اند اما برخی دیگر حتی مکان انتقالشان مشخص نیست. همچنین مقامات قضایی و وزارت اطلاعات تاکنون عنوان نکرده‌اند بازداشت این دانشجویان به چه اتهامی صورت گرفته است.

فاطمه سعیدی روز ۱۱ دی ماه در توییتر خود نیز نوشته بود: «ضمن پایبندی به اصلاحات تدریجی و محترم شمردن حق نقد بدون توسل به افراطی‌گری و خشونت، پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده را از طریق وزارت علوم، مراجع امنیتی و قضایی وظیفه خود می‌دانم.»

در حال حاضر اسامی ۴۳ دانشجو بازداشت‌شده از دانشگاه‌های مختلف رسانه‌ای شده است. اکثر آنها در خانه‌های خود بازداشت شده‌اند. برخی از آنها به بندهای مختلف زندان اوین منتقل شده‌اند و برخی دیگر هنوز از مکان انتقال آنها خبری در دست نیست.

جعفری دولت آبادی، دادستان تهران روز ۱۳ دی ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت که از ملاقات سرزده خود از زندان اوین خبر داد  جعفری دولت‌ابادی گفت: «وضعیت افراد دستگیر شده با ملاقات چهره به چهره بررسی شد. برخی متهمان با اعلام تنبه و ندامت اظهار کردند که تحت تاثیر تبلیغات در فضای مجازی و فراخوان‌های غیر قانونی قرار گرفته بودند.»

غلامحسین اسماعیلی، رییس دادگستری استان تهران هم در همان روز ۱۳ دی ماه گفت: «بازداشت اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان در جریان اتفاقات اخیر، مراحل اولیه تحقیقات را می‌گذراند و با تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی مناسبی صورت می‌گیرد.» طبق خبرها بیش از ۱۰۰۰ نفر در طی هشت روز در سراسر کشور بازداشت شده‌اند و طبق خبرهای رسمی ۲۲ نفر کشته شدند.

یک دانشجوی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با کمپین در تاریخ ۱۴ دی ماه گفته بود تا کنون بیش از چهل دانشجو بازداشت شده‌اند و ماموران وزارت اطلاعات در تماس با خانواده، آنان را تهدید کرده‌اند بازداشت فرزندانشان را رسانه‌ای نکنند: «من و چند تا از دوستان فعال با خانواده‌هایی که می‌شناختیم تماس گرفتیم که وضعیت را بگویند و یا گفتگو کنند ولی همه گفتند وزارت اطلاعات شدیدا منع کرده و گفته خبری شدن آزادیشان را به تاخیر می‌اندازد، در واقع یک جور تهدید ضمنی کرده‌اند.»

این دانشجوی همچینن گفته بود دانشجویان بازداشت شده ارتباطی با اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های ایران نداشته‌اند و وزارت اطلاعات برای پیشگیری از اعتراضات دانشجویی در حمایت از اعتراضات مردمی، فعالان صنفی و دانشجویی را بازداشت کرده است: «هرچند اغلب این دانشجویان دغدغه‌های صنفی و دغدغه طبقات پایین جامعه را داشتند ولی ربطی به شروع این اعتراضات نداشتند، احتمالا بیشتر از این ترسیدند که این اعتراضات با حمایت دانشجوها و حرکات دانشجویی همراه بشود چون بعد از اعتراضات مردم کوی دانشگاه هم شلوغ شد.»

۲۷ تشکل شورای صنفی از دانشگاه‌های مختلف ایران در واکنش به بازداشت گسترده دانشجویان، روز سیزدهم دی ماه در نامه‌ای به وزیر علوم با اعلام اعتراض خواستار آزادی بی قید و شرط آنان شده‌اند. در نامه شوراهای صنفی آمده است که این بازداشت‌ها در واکنش به اعتراضات «کاملا مسالمت آمیز و به دور از هر گونه تنش و درگیری» دانشجویان صورت گرفته است. دانشجویان استدلال کرده‌اند بنا به ماده ۱۲ منشور حقوق دانشجویی اجتماعات و اعتراضات مسالمت آمیز در دانشگاه‌ها آزاد و بلامانع است و بر حق آزادی بیان، حق انتقاد و مطالبه گری طبق منشور حقوق دانشجویی تاکید کرده‌اند.

در نامه شوراهای صنفی دانشگاه‌های کشور که خطاب به منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری ایران نوشته شده است، اتهامات منتسب به دانشجویان «واهی و خلاف واقع» اعلام شده و این تشکل‌ها خواستار آزادی بی قید و شرط دانشجویان و عدم تکرار چنین اتفاقاتی در آینده شده‌اند، شوراهای صنفی در این نامه اسامی حدود سی تن از بازداشت شدگان را نیز اعلام کرده‌اند که طی روزهای پس از آن آمار بازداشت شدگان به بیش از چهل تن رسیده است.

منصور غلامی، وزیر علوم روز ۱۲ دی ماه با اظهار بی‌اطلاعی از آمار دانشجویان بازداشت‌شده گفته بود: «اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. دیروز یک تعدادی بازداشت شده بودند که با دخالت بنده و رییس دانشگاه تهران آزاد شدند. اگر از سطح خیابان‌ها کسی بازداشت شده باشد تا آمارش به ما نرسد، در جریان نیستیم. آن مسایلی که در جریان بودیم را پیگیری کردیم.»


آمار نامشخص دانش‌آموزان بازداشتی و وضعیت آنها

احمدعلم الهدی، امام جمعه مشهد در خطب نماز جمعه روز ۱۵ دی ماه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اعتراضات را «نادان» دانست و گفت: «یک مشت بچه ۱۵ و ۱۶ ساله نادان هم هستند.» او با اتهام‌زنی به معترضان در ردیف محارب و مرتد گفت: «قصه از محارب و مرتد رد شده است. این‌ها صهیونیست بودند.»

آمار دقیقی از دانش‌آموزان بازداشت‌شده پس از هشت روز اعتراضات در دست نیست. طبق گزارش‌های اعلام شده از داخل کشور دو دانش آموز به نام‌های «آرمین صادقی» و  «شایان» در اعتراضات رو ۱۱ دی ماه کشته شدند. مشخص نیست این دو دانش‌آموز به چه شکل جان داده‌اند و تاکنون فقط هویت یکی از انها، سن و محل زندگیش رسانه‌ای شده است.

وزیر آموزش و پرورش روز ۱۲ دی ماه در توییتر خود فقط با ذکر نام آنها نوشت که در اعتراضات« دو دانش‌آموز و امید آینده ایران، آرمین و شایان عزیز» جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه ایران کمی بعدتر از گفته‌های وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد یکی از دانش‌آموزان کشته شده آرمین صادقی ۱۳ ساله از خمینی شهر است. پس از آن کاربران توییتر و  روزنامه‌های داخل عکسی را منتسب به «آرمین صادقی» را منتشر کردند که رو به دوربین لبخند می‌زند.

همچنین روزنامه‌های داخل کشور از بازداشت نوجوانی ۱۵ ساله به نام افشین خبر داده‌اند. مادر افشین ۱۵ ساله در گفتگو با روزنامه شرق گفته است: «اصلا نمی‌دانیم کجاست، فقط تماس گرفته و گفته که بازداشت است و به‌زودی آزاد می‌شود. افشین شاگرد درس‌خوانی است و چون دو ورز در این هفته مدارس تعطیل بود، روزها به کتابخانه می‌رفت و درس می‌خواند. خانه ما در خیابان ایتالیا واقع شده و احتمالا در این رفت‌و‌آمد او را هم بازداشت کرده‌اند». او ادامه می‌دهد: «‌خانه ما در خیابان ایتالیاست و این بزرگ‌ترین گناه ماست، هر اتفاقی که می‌افتد تاوانش را ما می‌دهیم و حالا من نمی‌دانم بچه‌ام کجاست…»

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور روز ۱۱ دی ماه گفته بود ۹۰ درصد بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر جوان و نوجوان بوده و زیر ۲۵ سال هستند. او همچنین گفته بود اکثرا آنها فاقد سابقه بازداشت هستند.

تعداد بازداشتی‌ها جوان چنان زیاد بوده که مصطفی محبی، مدیر کل زندان‌های استان تهران گفته بود: «تیم‌هایی در زندان مستقر شده‌اند و در حال پالایش افراد بازداشت شده در حوادث روزهای اخیر هستند تا افراد بی‌گناه هر چه زودتر آزاد شوند.»

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از منابع آگاه گفته بود که دانش‌آموزان بازداشتی و افراد زیر ۲۰ سال بازداشت تا روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه آزاد خواهند شد. اما روز ۱۵ دی ماه همچنان وضعیت بازداشتی ها نامشخص است و خبری از آزادی جوانان زیر ۲۰ سال منتشر نشده است.

***

برخی خانواده‌های بازداشت شدگان:
در اعتراضات شرکت نداشتند؛ نمی‌دانیم چه هدفی از دستگیری دارند

خانواده‌های چهار درویش گنابادی که از روز شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۶ در بازداشت به سر می‌برند در مصاحبه با کمپین حقوق بشر در ایران گفتند که با گذشت ۷ روز از بازداشت فرزندان‌شان، اتهام و علت بازداشت آنها مشخص نیست.

خانواده‌های محمد شریفی مقدم، فائزه عبدی پور و کسری نوری به کمپین گفتند که فرزندان‌شان در اعتراضات حضور نداشتند و مسوولان باید توضیح بدهند که به چه دلیلی با حمله به بیمارستان دی آنها را بازداشت کرده‌اند.

خانواده محمدرضا درویشی هم به کمپین گفتند که در پاسخ به پی‌گیری های آنها تنها پاسخی که می‌دهند این است که بازداشت شده‌ها در زندان اوین نیستند.

کسری نوری، فائزه عبدی‌پور، محمد شریفی‌مقدم و محمدرضا درویشی، روز نهم دی ماه و به هنگام عیادت یکی از دوستان‌شان در بیمارستانی در تهران، از سوی ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند. خانواده‌های آنها به اتفاق دیگر دراویش گنابادی در اعتراض به بازداشت این چهار نفر از شنبه شب در مقابل اوین تحصن کرده‌اند.

ناهید پرستش، مادر محمد شریفی مقدم، دانشجو و از فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در مصاحبه با کمپین گفت که او و کسری نوری، پنج شنبه شب ۱۵ دی ماه حدود ساعت ۹ با خانواده‌های شان تماس گرفته‌اند اما از فائزه عبدی‌پور و محمدرضا درویشی هیچ خبری نیست. خانم پرستش به کمپین گفت: “محمد پنج شنبه شب با پدرش تماس گرفت و گفت سالم هستم و هیچ چیز دیگری نگفت. ما همچنان جلوی اوین هستیم و هیچ جواب درستی به ما نمی‌دهند. اصلا اجازه نمی‌دهند ما وارد شویم و هیچ جوابی به ما نمی‌دهند. بچه های ما را در بیمارستان دی گرفته‌اند و حتی در اعتراضات هم نبوده‌اند. رفته بودند ملاقات دوست‌شان که با شوکر و باتوم حمله کرده و بچه‌ها را برده‌اند. ما می‌خواهیم بدانیم اتهام شان چی است؟ به چه دلیل گرفته‌اند؟ چون درویش هستند باید زندان باشند؟ اینها که در اعتراضات نبودند چه بهانه‌ای برای بازداشت‌شان دارند؟”

فائزه عبدی‌پور، دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و نامزد عقدی محمد شریفی‌مقدم است. ناهید پرستش، مادر شریفی‌مقدم به کمپین گفت: «فائزه هیچ تماسی نگرفته و ما نگران او هستیم. این بچه‌ها نه در اعتراضات شرکت داشتند و نه هیچ چیز دیگری. غیر از اینکه بگویند ملاقات دوست بیمار در بیمارستان جرم جدید است.

برادر محمدرضا درویشی هم در مصاحبه با کمپین گفت که هیچ تماسی از سوی برادرش نبوده و خانواده او در نگرانی و بی خبری مطلق به سر می برند. او به کمپین گفت: ما هیچ خبری نداریم نه تماسی گرفته نه ما را داخل راه می دهند. ما چند روز است در مقابل زندان اوین هستیم اما به ما می گویند اصلا اینجا نیست. ما می دانیم اینجا هستند اما به ما می گویند اصلا اینجا نیستند و بروید.

برادر محمد درویشی گفت: «برادر من به اتفاق دوستان اش رفته بودند بیمارستان که نیروهای امنیتی حمله کرده اند. جرم شان ملاقات دوست شان در بیمارستان است و در اعتراضات هم نبوده اند.»

شکوفه یدالهی، مادر کسری نوری، دانشجوی فوق لیسانس حقوق بشر در دانشگاه تهران هم خبر از تماس فرزندش داد و به کمپین گفت: «کسری ساعت ۹ (۱۵ دی ماه) شب زنگ زد، گفت در اعتصاب غذا و در انفرادی است. اما نتوانستیم هیچ سوالی بکنیم فقط به او گفتیم که ما مقابل زندان اوین هستیم. نمی دانیم در چه وضعیتی است از بقیه بچه ها هم هیچ خبری نداشت.»

خانم یدالهی به کمپین گفت: خانواده های بازداشت شدگان می آیند ساعت ها مقابل زندان اوین که شاید خبری از بچه های شان بگیرند و بعد می‌روند ولی خانواده های دراویش بازداشت شده جلوی زندان اوین می‌خوابند یعنی از شنبه شب اینجا را ترک نکرده اند اما هیچ جوابی نمی دهند. ما نمی دانیم چرا اینطور برنامه ریزی کرده اند و چه هدفی دارند که همزمان با اعتراضات ریخته اند بچه های ما را اینطور گرفته اند. بچه های ما در اعتراضات نبودند. کسری روز شنبه کلاس داشت و ساعت ۶ روز شنبه که تماس گرفتم گفت رفته بیمارستان، ملاقات دوست اش و ما منتظر او بودیم که بعد متوجه شدیم این اتفاق افتاده. دوست بیمار کسری را هم به خاطر همین مساله، در بیمارستان دی فشار آوردند به بیمارستان میلاد منتقل کرده ایم.

این ۴ دانشجو تنها دانشجویانی نیستند که طی روزهای گذشته بازداشت شده اند. منابع دانشجویی به کمپین اطلاع داده‌اند که نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات طی روزهای نهم تا چهاردهم دی ماه، بیش از چهل تن از دانشجویان و فعالان صنفی دانشجویی را در سراسر کشور بازداشت کرده‌اند. تعدادی از این دانشجویان در تماس با خانواده‌هایشان گفته‌اند در بند ۲۰۹ زندان اوین تهران نگهداری می‌شوند.

این منبع مطلع به کمپین گفت تا کنون بیش از چهل دانشجو بازداشت شده‌اند و ماموران وزارت اطلاعات در تماس با خانواده، آنان را تهدید کرده‌اند بازداشت فرزندانشان را رسانه‌ای نکنند.

طبق اطلاعات رسیده به کمپین اغلب دانشجویان بازداشت شده از فعالان و اعضای شوراهای صنفی دانشگاه‌های ایران هستند.

شورای صنفی تشکلی قانونی در دانشگاه‌های ایران است که در زمینه بهبود وضعیت رفاهی و خدماتی دانشجویان و مسائلی مانند تغذیه، خوابگاه و هزینه‌ها فعالیت می‌کند. به گفته دانشجوی دانشگاه تهران طی ده سال گذشته با گران شدن و پولی شدن فزاینده دانشگاه‌ها فعالیت‌های اعتراضی شوراهای صنفی نیز افزایش یافته است.

هیچ آمار رسمی و دقیقی از تعداد بازداشت شدگان در جریان اعتراضات اخیر وجود ندارد. منابع مطلع کمپین از زندان‌های اوین تهران و رجایی‌شهر کرج از انتقال تعداد زیادی از بازداشت شدگان روزهای اخیر به این دو زندان خبر داده‌اند. یک منبع مطلع به کمپین گفت ریاست زندان اوین تهران، دستور تخلیه یکی از بندهای این زندان برای انتقال بازداشت شدگان جدید به آنجا را داده است. به گفته این منبع سالنی که از سوی مسئولان زندان اوین برای بازداشت شدگان جدید تخلیه شده است، بیش از دویست زندانی را در خود جای داده بود که اکنون به سایر بندهای زندان اوین منتقل شده‌اند.

منابع کمپین همچنین گفتند یکی از سالن‌های زندان رجایی‌شهر کرج واقع در استان البرز نیز به معترضان بازداشت شده در کرج اختصاص داده شده است. به گفته این منابع این سالن ظرفیت پذیرش بیش از صدوپنجاه زندانی را دارد.

با گذشت بیش از یک هفته از آغاز اعتراضات مردمی در ایران، دست کم ۲۲ نفر کشته شده و بیش از هزار نفر بازداشت شده اند. براساس گزارش کمپین تعداد معترضان بازداشت شده اعلام شده از سوی مراجع رسمی قضایی ایران طی اعتراضات هفتم تا یازدهم دی ماه از مرز هزار نفر فراتر رفت، این در حالی است که آمار بازداشت شدگان بسیاری از شهرهای هنوز اعلام نشده و تعداد واقعی بازداشت شدگان ممکن است و قاعدتا باید چند برابر این عدد باشد. طبق جستجو در آن چه مقامات قضایی در گفتگوهای پراکنده اعلام کرده‌اند ۴۵۰ تن در تهران، ۱۳۸ تن در مشهد، چهل تن در اردبیل، بیش از صد تن در اصفهان، پنجاه تن در کاشان، بیش از صد تن در اراک، ۲۰ تن در کرج بازداشت شده‌اند که مجموعا به عدد نهصد می‌رسد. هنوز آمار بازداشت شدگان در بسیاری از استان‌ها مانند خوزستان، ایلام، لرستان، فارس و همدان اعلام نشده است.

***

اسامی شماری از دانشجویان بازداشت شده:

منابع کمپین تا کنون هویت ۴۲ تن از دانشجویان بازداشت شده را احراز کرده‌اند، این آمار دربرگیرنده تعدادی از دانشجویان که پس از بازداشت در همان روزهای نخست آزاد شدند نیست.

۱. لیلا حسین زاده
۲. سینا ربیعی
۳. محسن حق شناس
۴. میکائیل قلی راد
۵. پدرام پذیره
۶. محمد محمدیان
۷. علی مظفری
۸. مهدی وهابی ثانی
۹. سهیل موحدان
۱۰. آرش آوری
۱۱. دانیال ایمان
۱۲. امیرحسین علم طلب
۱۳. مجید اکبری
۱۴. محسن ترابی
۱۵. کسری نوری
۱۶. عارف فتحی
۱۷. محسن میرمحسنی
۱۸. احسان محمدی
۱۹. سینا عِمران
۲۰. تارخ ملکی روزبهانی
۲۱. سها مرتضایی
۲۲. محمد احمدیان هروی
۲۳. نگین آرامش
۲۴. محمدامین اصانلو
۲۵. یاسمن محبوبی
۲۶. حسام حسین‌زاده
۲۷. پیمان گراوند
۲۸. سما درخشانی
۲۹. فائزه عبدی پور
۳۰.  مجید مسافر
۳۱. محمد خانی
۳۲. سیاوش امجدی
۳۳. محسن شاهسون
۳۴. سینا غفاری
۳۵. محمد شریفی مقدم ریابی
۳۶. فرشید تاج میری
۳۷. نبی تردست
۳۸. امید جمشیدی
۳۹. امین خسروی
۴۰. علی اسدی
‏۴۱. علی براتعلی
۴۲. سهیل آقازاده
۴۳. علی قدیری