ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 09.12.2014, 19:22
بازداشت سه عضو حزب تازه‌تاسیس ندای ایرانیان

سه عضو حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان بازداشت شدند.

محسن بیگلربیگی، جاوید فخریان و سینا رحیم‌پور نیمه شب گذشته در منزل شخصی خود توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

محل دستگیری این فعالان جوان اصلاح‌طلب که هر سه از اعضای حزب ندا هستند، از سوی ماموران تفتیش و وسایل شخصی آنها نیز توقیف شده است.

بر اساس گزارش وبسایت کلمه، سینا رحیم‌پور آزاد شده است اما دو نفر دیگر هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

هنوز از علت بازداشت آنها اطلاعی در دست نیست. سایت خبری «مشرق»، وابسته به نهادهای امنیتی نظامی خبر بازداشت این سه نفر به شرح زیر گزارش کرده است:

«شب گذشته تعدادی از فعالان فتنه ۸۸ و اعضای اصلی باشگاه غیرقانونی جوانان اصلاح‌طلب، در خانه فساد همراه با ابزار ارتباطی و ... دستگیر شدند. بر اساس پیگیری‌های خبرنگار مشرق، شب گذشته تعدادی از اعضای فعال و سابقه‌دار جریان فتنه در یک خانه فساد مختلط، دستگیر شدند. در بین دستگیر شدگان (م.ب) و (ج.ف) از اعضای اصلی گروه غیر قانونی «باشگاه جوانان اصلاح‌طلب» فعال در فضای مجازی دیده می‌شوند. در جریان بازداشت متهمین، علاوه برشیشه‌های مشروبات الکلی تعدادی ردیاب شنود، شوکر الکتریکی، لپ تاب، تبلت، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و... که به منظور تبلیغ علیه نظام و ارتباط با شبکه‌های مجازی ضدانقلاب و فتنه مورد استفاده قرار گرفته است، کشف و ضبط گردید.»