ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 12.09.2014, 14:52
اعتراض به زندانی‌کردن مجدد دکتر علی رشیدی

جبهه ملی ایران  ــ  تهران
زندانی کردن مجدد آقای دکتر علی رشیدی، اقدامی ناموجه است

به نام خداوند جان وخرد

هم میهنان گرامی:
از دوسال پیش که دزدی کلان سه هزار میلیاردی به وسیله تنی چند از قدرتمندان حکومت جمهوری اسلامی از سوی رسانه‌ها فاش گردید، آقای دکتر علی رشیدی اقتصاددان مبرز مقاله‌ای در انتقاد ازین دزدی حیرت انگیز و تاسف بار نوشت و انتشار آن در هیئت رهبری جبهه ملی ایران که آقای دکتر رشیدی یکی از اعضای آن بود مورد تصویب قرار گرفت.

انتشار این مقاله که ذکر واقعیتی ننگبار به شمار می‌رفت، هشداری به اولیای امور بود که برای پیش گیری از وقوع این گونه دزدی‌ها با ارقام نجومی با شدت وبر طبق موازین قانونی اقدام نمایند.

متاسفانه به جای استقبال از آن، دستگاه اطلاعات وامنیت کشور آقای دکتر رشیدی را که مقاله‌اش حاکی از لزوم تامین امنیت مالی کشور از دستبرد دزدان مقتدر بود به دوسال زندان محکوم کرد و به بند انداخت. ولی پس از چند ماه که متوجه ناموجه بودن این بازداشت شد او را آزاد نمود. تا اینکه اخیرا بدون آن که هیچ دلیلی برای زندانی کردن مجدد آقای دکتر رشیدی وجود داشته باشد ایشان را بازهم روانه زندان کرده است.

جبهه ملی ایران با انتقاد و اعتراض شدید از زندانی کردن دوباره دکتر رشیدی، متذکر می‌شود که همین اقدام ناموجه مایه جری شدن متجاوزان به بیت المال می‌گردد و نتیجه‌اش تشویق غارت گری هاست.

دکتر رشیدی اقتصاددان مسلمی است که این سرزمین می تواند از نظریات او برای ترمیم اقتصاد خراب مملکت استفاده کند. زندانی کردن وی حکایت از عدم درایت سیاسی وظلم به یکی از افراد کاردان کشوراست.

تهران – ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۳
جــبــهه مــلی ایــــران