ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sat, 04.05.2013, 18:57
مادر ستار بهشتی: مقابل دادگاه تحصن می‌کنم

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، در ویدئویی که در سایت یوتیوب منتشر شده آیت‌الله علی خامنه‌ای را خطاب قرار داده و گفته است اگر تکلیف پرونده فرزندش روشن نشود دست به تحصن خواهد زد.

خانم عشقی در این ویدئو که روز جمعه سیزدهم اردیبهشت (سوم می) منتشر شده، می‌گوید: “شش ماه از کشته شدن بچه من می‌گذرد، من هنوز بلاتکلیفم و پرونده‌اش به دادگاه نرفته است. مادری هستم و اگر پرونده بچه من به دادگاه نرود، دم در دادگاه تحصن می‌کنم.”

او می‌گوید اگر به این کار دست بزند مردم هم از او پشتیبانی خواهند کرد.

ستار بهشتی کارگری بود که پلیس ایران او را به دلیل انتشار مطالبی انتقادی در وبلاگش بازداشت کرد و او در زندان به طرز مشکوکی کلیک درگذشت.

کمی پس از درگذشت او گروهی از زندانیان سیاسی ایران که ستار بهشتی مدتی را در کنار آنان در زندان سپری کرده بود، با انتشار نامه‌ای کلیک گواهی دادند که ستار بهشتی مورد شکنجه قرار گرفته بود.

خانم عشقی می‌گوید: “تا به حال سکوت نکرده‌ام، تا آخر هم سکوت نمی‌کنم، تا زمانی که قاتل بچه مرا به دادگاه ببرید یا بیایید و من را بکشید.”

بیش از دو هفته پیش مصطفی محمد نجار، وزیر کشور ایران با حضور در مجلس ایران کلیک گفته بود که وزارت کشور کمک‌های مادی و معنوی به خانواده ستار بهشتی کرده است اما گوهر عشقی دریافت کمک از طرف دولت را رد کرده است.