ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 13.02.2013, 15:57
حمله به مجاهدین خلق را محکوم می‌کنیم

بامداد  روز شنبه ٢١ بهمن  ۱۳۹۱ ،  کمپ لیبرتی پایگاه مجاهدین مورد یورش قرار گرفت.  بنا بر اطلاعیه سازمان مجاهدین ، در این حمله موشکی ٦ نفر کشته و ١٠٠ نفر زخمی شده اند  حدود  سه هزار نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق در این اردوگاه به سر میبرند. هنوز هیچ جریانی مسئولیت این یورش تبهکارانه  را نپذیرفته است. سازمان مجاهدین این حمله را به دولت عراق نسبت داده است. 

مسولیت امنیت و حفظ جان ساکنان  این کمپ با دولت عراق  است.، انتقال نیروهای مجاهدین به این اردوگاه در توافق با سازمان ملل و ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است. 

ما حمله به پایگاه لیبرتی را محکوم کرده و اعمال جنایت نسبت به هر گروه سیاسی و هر انسانی را صرف نظر از مواضع سیاسی آن مردود می دانیم. پافشاری غیر مسئولانه رهبران سازمان مجاهدین بر ماندن اعضای مجاهدین در خاک عراق سیاستی است نادرست که تداوم آن می تواند اعضای این سازمان را هر چه بیشتر در معرض این نوع حملات قرار دهد. نقد این سیاست نباید مانع محکوم کردن حمله نظامی به اعضای این سازمان در خاک عراق و کوشش برای پایان دادن به چنین عملیات جنایتکارانه‌ای باشد.

ما از  دبیرکل سازمان ملل،  مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری می خواهیم که در سمت و سوی جلو گیری  از این گونه یورش های تبهکارانه بکوشند .


هیات سیاسی اجرائی
اتحاد جمهوریخواهان ایرا ن

هیات سیاسی اجرائی
اتحاد برای پیشبرد سکولار دمکراسی در ایران
۲۵ بهمن ۱۳۹۱ -  ۱۳ ژانویه۲۰۱۳