ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 25.05.2012, 13:01
خاتمی پاسخ رای خودرا گرفت

فرمانده سپاه موسوم به «ولی امر» که محافظت از جان علی خامنه‌ای را بر عهده دارد، با حمله به موسوی، هاشمی و خاتمی، میرحسین موسوی را «ضد انقلاب» و محمد خاتمی را «خائن» خواند و از هاشمی رفسنجانی خواست «آرزوی مرگ» کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم جباری فرمانده سپاه ولی امر شامگاه پنجشنبه ۴ خرداد در مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر در قزوین گفت: بسیاری از خواص در جریان فتنه ۸۸ زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.

فرمانده محافظان خامنه‌ای ادعا کرد: «دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون راهبردهای مختلفی از جمله ترور، تحریک ضد انقلاب، مقابله با انرژی هسته‌ای و جنگ تحمیلی برای مقابله با انقلاب داشته است که یکی از آنها تغییر در رفتار ملت و حاکمان است و در سال ۸۸ رخ داد.»

وی افزود: این راهبرد از دوره اصلاحات آغاز شد و به دنبال آن نیز یک مشت مزدور در فتنه ۸۸ فریاد نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند.

جباری سپس در مورد میرحسین موسوی گفت: «دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.»

فرمانده سپاه ولی امر افزود: «موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.»

کسانی که نامه بدون امضا به رهبر نوشتند

جباری در ادامه سخنانش در قزوین گفت: «افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام [هاشمی رفسنجانی] برای نایب امام زمان [علی خامنه‌ای] می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.»

جباری درباره خاتمی گفت: «خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم. خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.»

فرمانده محافظان علی خامنه‌ای گفت: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند. دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.

جباری افزود: با اشاره به جریان انحرافی [تیم اسفندیار مشایی] و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه ۷۰ اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.»