ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 13.01.2012, 7:10
کشتار دانشمندان ایرانی را متوقف کنید!

اطلاعیه
شورای امریکائیان و ایرانیان
کشتار دانشمندان ایرانی را متوقف کنید!


شورای امریکائیان و ایرانیان ترور دکتر مصطفی احمدی روشن که در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۲ در تهران اعمال شد را قویا محکوم میکند. متاسفانه ترور دانشمندان ایرانی بخشی از برنامه باصطلاح "عملیات پوشیده" دشمنان جمهوری اسلامی است که بصورت روتین درآمده و تا بحال باعث مرگ حداقل چهار دانشمند ایرانی از سال ۲۰۱۰ به این سو شده است. عاملین این جنایات انها را با هدف خیالی کند کردن برنامه غنی سازی اورانیوم درایران انجام میدهند.

این عملیات تروریستی ناقض اعلامیه جهانی حقوق بشر، قوانین بین المللی، و حاکمیت ملت ایران است. ترور دانشمندان ایرانی همچنین توهین به هویت ملی ایران و موجب خشم ملت است. در همین حال، این عملیات غیر انسانی باعث افزایش تنش بین جمهوری اسلامی و دشمنان آن خواهد شد و درانتهای این راه یک جنگ ویران کننده حتمی میشود. جای بسی تاسف است که طرفداران حقوق بشر که بدرستی جمهوری اسلامی را بخاطر نقض حقوق مردم ایران محکوم میکنند در رابطه با این کشتارها ساکت مانده اند.

شورای امریکائیان و ایرانیان بسیار خوشوقت است که دولت اوباما این جنایات را محکوم کرده است. ما میخواهیم درخواست کنیم که دولت امریکا قدم مهمتر دیگری هم بردارد و از یک لایحه در سازمان ملل در محکومیت این جنایت ها هم حمایت کند. این حرکت دولت امریکا دوستی بین دو ملت را تقویت کرده و به صلح جهانی کمک شایانی خواهد کرد.

جامعه ایرانیان و همه آنانی که طرفدار صلح، حقوق بشر، و قوانین بین المللی هستند نیز باید نفرت خود را علیه این عملیات تروریستی بیان داشته و برای توقف فوری آنها جدا بکوشند. آنان همچنین باید درخواست کنند که عاملین این جنایات پیدا و مجازات شوند. برای کمک به این هدف، لطفا به "کارزار شورای امریکائیان و ایرانیان برای قوقف این جنایات" بپیوندید. برای این منظور به پایگاه اینترنتی شورا مراجعه نمائید.
http://www.american-iranain.org

شورای امریکائیان و ایرانیان بیش از دو دهه است که برای ایجاد درک بهتر و گفتگوی سازنده بین دو ملت و دولت ایران و امریکا کوشش میکند. متاسفانه این نوع "عملیات پوشیده" با ماموریت ما برای ایجاد صلح بین ایران و امریکا مغایرت دارد و باید متوقف شود. لطفا با پیوستن به کارزار شورا برای تغییر این مسیر دشمنانه، که حتما به جنگ منتهی خواهد شد، بسوی کاهش تنش و ساختن صلح حمایت کنید.

در خاتمه خواهش میکنیم که این کارزار را به اطلاع دوستان و همکاران خود برسانید تا یک نیروی عظیم تری در سراسر جهان به آن بپیوندند. قبلا از شما متشکریم.