ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 04.12.2011, 8:16
پاسخ رخشان بنی‌اعتماد به یاوه‌گویی فرج‌الله سلحشور

چندی پیش تازه ‌به دوران سینما رسیده‌ای، دهان باز كرد و آنچه در خور خودش بود به بازیگران سینما نسبت داد. با خود گفتم جواب ابلهان خاموشی‌ست و در فضای عفونت‌زده‌ی حاضر همان بهتر كه چشم بر عجایب اتفاقیه‌ی هر روز و گوش بر كوس گفته‌های توهم‌زا و هوهوی كركسان و ناكسان بیندی. پنج بازیگر جوان كه "همه" دخترم بودند، تاب نیاوردند و جوابی محترمانه در شأن خودشان و نه در حد پاسخ به گوینده، دادند.

امروز در خبرها می‌خوانم كه گوینده‌ی دهان‌لجن‌زده، مصداق پاسخ را بلند كردن چوب و فرار گربه‌دزده تعبیر كرده‌ است.

چوب را باید بر فرق فضای فرهنگی و هنری كوبید كه زمانه را به نفع بردن و خوردن و بزرگ‌نما شدن آدم‌كوتوله‌ها گردش داده‌است كه با دهان گشاد و نظر تنگ، دنیا را از زاویه‌ی عقل نارس و امیال سركوب‌شده‌شان می‌بینند.

گربه‌دزد‌ها، گرگ‌های حریص چشم و دل سیری‌ناپذیر، بر سر سفره‌های رانت های اعطایی هستند كه با امكانات نامحدود كارفرما می‌شوند و سی‌ریال‌ها می‌سازند و امرمشتبه‌برخود می‌شوند كه كاری كرده‌اند كارستان...

به حكم اعتقادات مورد ادعای خود گوینده، او باید به شلاق مجازات تهمت، سیاه و كبود شود اما می‌دانم برخورد مدنی و شكایت به محكمه بردن دراین وانفسا در پیچش و خمش حامیان ایشان ره به تركستان می‌برد.

هم او افاضه کرده است که پاسخ‌گویان ناصالح‌اند. من، رخشان بنی‌اعتماد، به عنوان مادر ناصالحان خانواده سینما، نه جواب به یاوه گو، که بیداد این هرت‌آباد بی‌صاحب را، در میانه‌ی میدان فریاد می‌زنم.

رخشان بنی‌اعتماد
۱۲ آذر ۹۰