ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 20.06.2011, 7:19
ملت قدردان استقامت شماست اعتصاب خود را بشکنید

انجمن اسلامی جامعه پزشکی: ملت قدردان استقامت شماست اعتصاب خود را بشکنید

در پی اعتصاب غذای نامحدود ۱۲ زندانی سیاسی بند ۳۵۰ اوین انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در پیامی خطاب به زندانیان از آنها خواست با غروب روز دوشنبه اعتصاب غذای خود را بشکنند آنگاه همه با هم روز سه‌شنبه را روزۀ سیاسی گرفته و در افطار روز سه شنبه برای این کشور و این ملت دعا کنند.

متن کامل این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار کلمه قرار گرفته است به شرح زیر است:

بنام خدا
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

برادران گرامی دکتر بهزادیان نژاد، باقی، مظفر، عرب سرخی، قدیانی، بهآور، اسدی زید آبادی، دلیر ثانی، داوری، مومنی، احمدی امویی و مقیسه

درود و رحمت خدا بر بندگان دربندی که برای پاسداشت حق و عدالت متحمل رنج زندان هستند و با این حال از استقامت در مسیر بازنمانده و رنج اعتصاب غذا را برگزیده اند تا ندای حق طلبی خود را به گوش هر کس که می تواند با توجه و کمک خود یاری رسان حق و قانون باشد برسانند.

عزیزان!

ارادۀ شما برای اعتصاب غذای اعتراضی آن هم پس از آنچه بر سر دوست و هم بندی شهید تان هدی صابر آمد ستودنی است با این حال نمی توانیم نگرانی بی حد خود را از اینکه جان شما عزیزان در خطر است مکتوم نگاه داریم. ملت و خانواده های شما نیز نگرانند. شما بزرگواران سرمایه های ارزشمندی برای کشور هستید تا آینده این کشور را رقم بزنید. آینده ای که در آن مهر و محبت، و قانون و عدالت حاکم بوده و حقوق شهروندی آحاد ملت در آن پاسداشته شود. هر کس به حق خود بسنده کند و از تعرض به حقوق دیگران بپرهیزد.

آزادگان دربند!

نگذارید محنت مردم با رنجی که هر لحظه با تداوم اعتصاب غذای شما در وجود خود احساس می کنند افزوده شود. اعتصاب غذای خود را بشکنید و به آن خاتمه دهید و مطمئن باشید به همین اندازه که همت کرده اید اثر گذاشته اید. ملت قدر دان همت والا و استقامت شماست و از شما الهام و انگیزه می گیرد. با غروب روز دوشنبه اعتصاب غذای خود را بشکنید آنگاه همه با هم روز سه شنبه را روزۀ سیاسی بگیریم و در افطار روز سه شنبه با هم همراه شویم و برای این کشور و این ملت دعا کنیم. دعا کنیم تا خداوند به فضل و کرم خویش گرفتاریها را برطرف و روزگار این ملت و این کشور را بهبود ببخشد.

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران
۲۹/۳/۹۰