ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sat, 19.02.2011, 13:45
حمایت جوانان مشارکت از تجمع اول اسفند



شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی در پاسداشت حماسه بزرگ مردم در ۲۵ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نوروز، جوانان حزب مشارکت به پاسداشت برپایی حماسه سبز بزرگی که مردم میهنمان در ۲۵ بهمن ساختند” و “تقدیر از همه آنانی که برای دفاع از حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و به رغم همه خطرها به خیابانها آمدند به ویژه دوشهید عزیزصانع ژاله و محمد مختاری، مجروحین و اسیران بازداشت شده” پرداخته اند.

آنها همچنین در این بیانیه تاکید کرده اند: ما بر عهدمان با خدا و مردم برای همراهی در نابودی ظلم و تغییر سرنوشت به دست مردم استوار ایستاده ایم.

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین

حماسه بزرگ ۲۵ بهمن را ،که نشان از هوشیاری و درک عمیق اعضاء جنبش سبز داشت، شاهد بودیم، حضوری سرشار از نشاط و پویایی و آگاهی و انسانیت و دوستی و آزادی طلبی، حضوری که به همگان نشان داد که مردم ایران بر خواسته های سبزشان که ریشه ی عمیقی در باور و فرهنگ و تاریخشان دارد آگاهانه خواهند ایستاد و هرگز گذر زمان نه تنها گرد ناامیدی و فرسودگی بر آن نمی نشاند که باورشان به خواسته هایشان را پخته تر و عمیق تر و استوارتر می کند، آری مردم ایران حماسه ای دیگر آفریدند ، حماسه ای که داغ بر دل سیاه واندیشه پوسیده استبداد نهاد.

دیکتاتورهایی که وحشیانه بر مردم تاختند و زدند و کشتند و به اسارت بردند، حتی شهدایمان را، غافل از آنکه خون به ناحق ریخته شده این شهیدان و آه دل زندانیان و زخمیان و مجروحان این دفاع مقدس از آزادی و شرف و انسانیت، دیری نخواهد گذشت که گریبانشان را خواهد گرفت، که این وعده الهی و قانون خلقت است.

۲۵ بهمن بار دیگر به همگان نشان داد که انقلاب به یغما برده شده اسلامی چیزی جز نامی در دستان کودتاگران نیست، چرا که بی هیچ وفایی به عهدش، به نامش خون ها ریختند و خانه ها ویران کردند و زندگی ها بر باد دادند و شرف ها پایمال کردند، ما به پدران و مادرانمان که اینک با هر سن و سالی دست در دست فرزندانشان به خیابان ها می آیند، قول می دهیم انقلابی را که می دانیم بر آرمان های لطیف و انسانی و بر اندیشه های نابشان بنا شده بود، نجات خواهیم داد، به همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و جنبش سبز وآنان که مظلومانه در این سال ها بی نام ونشان کشته شدند، قول می دهیم که نخواهیم گذاشت خونهایشان پایمال شود.

اینک اما ما جوانان جبهه مشارکت همچون شما مردم شریف سبزاندیش ایران دغدغه بزرگمان حمایت و حفاظت از رهبران جنبش سرفراز سبز ایران است، رهبرانی که همیشه خود را عضوی کوچک از جنبش آزادی خواهی بزرگ ملت ایران نامیدند و همواره در سخت ترین شرایط در کنارمان بودند، رهبرانی که همراه ما به خیابان آمدند، همراه ما باطوم و گاز اشک آور خوردند، همراه ما شهید و اسیر دادند و به همراه ما و حتی گاهی بجای ما فحش و تهمت وافترا را به جان خریدند، اما هرگز قدمی به عقب برنداشتند و هرگز بیم جاه و مال و مقام و جان آنان را از مسیر آزادی بخش جنبش سبز ایران خارج نکرد.

آری ما همچون شما نگران رهبران و یاوران سبزمان هستیم که اینک در حصار وقیح کودتاگران گرفتارند. گرفتارند، چرا که به ما کمک کردند که بار دیگرهمیدیگر را در خیابان ها ببینیم، گرفتارند چرا که کمک کردند خوف و وحشت حاکمیت از حضور سبز ما دوباره به اوج برسد، گرفتارند چرا که بر عهدشان با خدا و مردم برای همراهی در نابودی ظلم و تغییر سرنوشت به دست مردم استوار ایستاده اند.

ما به کودتاگران هشدار می دهیم که هرگونه اتفاقی که رهبران بزرگ این جنبش مدنی عظیم ایران را تهدید کند عمر کوتاه شما را کوتاه تر خواهد کرد. هشدار می دهیم که بدانید ایرانیان بزرگ که بزرگی و انسانیت و شرف و عشقشان در ظرفیت ناچیز ذهن شما نمی گنجد، در ۲۵ بهمن بار دیگر نشان دادند که در این راه با وجود همه هزینه های هنگفت و جبران ناپذیرش استوارایستاده اند، می دانیم که ایستادن تا پای جان برای آرمان و اعتقاد در ذهن های کوچکتان نمی گنجد و این هراستان را از مردم بیشتر و بیشتر کرده است. ما همچون شما خشونت نخواهیم ورزید و می دانیم که آنچه شما را به ستوه آورده است صبر و مقاومت مسالمت آمیز ماست.

جنبش سبز ایران یک پیکر واحد است برای استیفای حق تعیین سرنوشت توسط خود مردم و برای اجرای بدون تنازل قانون اساسی. دیدید که با وجود قطع همه ارتباطات رهبران عزیز این جنبش و نیز ارتباط مردم با همدیگر، جریان پرنشاط سبز مردم راه خود را پیدا کرده و با وجود همه سختی ها و همه خشونت ها شاد و پرطراوت و به راستی سروهای سبز ایستادگی کرده و خون به دل کالبد پوسیده شما کرده است ، آری به قول میرحسین عزیز ما تسلیم این صحنه آرایی های خطرناک نخواهیم شد پس از مرکب بی خردی فرود آیید و کار را از این بر خود سخت تر نکنید.

شاخه جوانان جبهه مشارکت به عنوان بخشی از فرزندان جنبش سبز ایران از مردم آزاده و استوار و سبز ایران می خواهد که همه به هوش باشیم و اخبار مربوط به “یاوران سبز اینک در بازداشت خانگی” را پیگیری کنیم و در برابر هر گونه خطر و تهدید احتمالی با حضور هوشیارانه و آگاهانه خود در صحنه، ایستادگی کنیم و در تجمعات روز یکشنبه یکم اسفند که به گرامیداشت یاد دو شهید مظلوم جنبش سبز صانع ژاله و محمد مختاری برپا می شود ، حضور یابیم .

فاصبران وعدالله حق و لا یستخفنک الذین لا یوقنون ( پس صبر پیشه کنید همانا وعده خدا حق است و هرگز افرادی که به خدا ایمان و یقین ندارند شما را از ادامه راه نترسانند)« سوره روم آیه ۶۰»

شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی
۳۰/۱۱/۱۳۸۹