ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 11.02.2011, 9:14
فراخوان گردهم آیی و راهپیمایی در کلن

برای پشتیبانی و همبستگی با جنبشهای مردمی
و علیه دیکتاتورها در منطقه خاورمیانه


جنبش دموکراسی خواهی و سبز مردم ایران برغم فشارها و سرکوبها از مرزها و جغرافیای ایران سیمرغ وار بال کشیده و بر فراز خاورمیانه و شمال آفریقا به حرکت درآمده است. این رستاخیز و نوزایی گسترده منطقه ای به یقین در اعماق قلبهای مردمان ستمکشیده و دربند دیکتاتوریهای ایران، تونس، مصر و ... ریشه دوانده و نویدبخش پیامها و تکانه های آزادی و مقاومت در عموم مردم و بویژه جوانان عصر گوگل و فیس بوک شده است.

امواج خروشان دادخواهی، عدالت گستری و سرزندگی در لحظات و ضرب آهنگهای پرشور و برق آسای حضور متحدانه و هوشیارانه مردمان از تهران تا قاهره، از سنگری به سنگر دیگر نه تنها میل به خموشی و فروکش نمیکند، بلکه در گشت و گذار و چرخه های بازتولیدشان دهها میلیون از مردم منطقه را در شبکه ها و فضاهای جدیدی از ارتباط متقابل و مفاهمه و سرانجام در تشکیل خرد جمعی و انسجام اراده همبستگی شان یاری میرساند.

اکنون با گذشت ٢٠ ماه از رویداد خونین ٢٥ خرداد ١٣٨٨ مردم ما باری دیگر ضمن پشتیبانی و همبستگی با مردم تونس و مصر به تدارک گسترده ای در ٢٥ بهمن بپا میخیزند و برای تداوم مبارزه شان و کسب حقوق شهروندی و سایر مطالبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود رژیم کودتاگر ولائی ـ نظامی و دستگاه سرکوبگر خامنه ای ـ احمدی نژاد را به چالش میکشانند.

تصمیم هوشیارانه و حرکت اعتراضی کنشگران و رهبران جنبش مردمی در ٢٥ بهمن ماه میتواند بر بستر اختلافات دامنه دار درونی رژیم و تنگناهای شدیدی که بر اثر تحریمها و بحرانهای دیگر گریبانگیر سران حکومت شده است، به کنشی گسترده و سرنوشت ساز برای گشایش انسداد سیاسی و برون رفت از بحران کنونی فراروید. کنشی که حاصل ابتکار، ایستادگی و از جان گذشتگی مردم آزاده و بویژه جوانان آگاه و دلیر میهنمان است و با آگاهی و اراده همبسته ملت ایران میسر میگردد.

امید که این پیکارهای دادخواهانه و این نبردهای آزادی طلبانه مردم ایران، تونس، مصر و ... به برپایی حاکمیتهای دموکراتیک، سکولار، حقوق مدار و عدالت گستر در کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بیانجامد.


مادران کلن
مادران صلح دورتموند
جوانان و دانشجویان موج سبز کلن
جمعیت پشتیبانی از مبارزات دموکراتیک مردم ایران ـ کلن
ایران آزاد - کانون دفاع از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی – آلمان
جمعی از ایرانیان نوردراین وستفالن (کلن، اسن، دورتموند، دوسلدورف، بوخوم)
جبهه ملی ایران ـ آلمان
جنبش ملی ما هستیم
جبهه ملی ایران ـ اروپا
حزب دموکراتیک مردم ایران ـ کلن
اتحاد جمهوریخواهان ایران ـ واحد کلن
مشروطه خواهان (لیبرال دموکرات) نوردراین وستفالن


شرکت هرچه گسترده تر هم میهنان با شعارها، پلاکاردها و پرچم هایشان رنگین کمان مقاومت را هر چه بیشتر نمایان میسازد.

محل گردهم آیی: رودلف پلاتز کلن، سپس راهپیمایی به سمت سولپیشر پلاتز
زمان گردهم آیی: ساعت ٤ بعد ازظهر روز یکشنبه ١٣ فوریه ٢٠١١ میلادی برابر با ٢٤ بهمن ماه ١٣٨٩ خورشیدی