ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 09.01.2011, 0:22
در سوگ فرزند جوان محسن یلفانی

محسن یلفانی، نویسنده و نمایشنامه نویس گرانقدر، این روزها سوگوار مرگ ناگهانی فرزند خویش است. مهرداد، ۲۴ سال پیش، در تبعید زاده شد. از کودکی با شوری وصف ناپذیر به آموختن پیانو و موسیقی روی آورد و بزودی در میان همدرسان خود در موسیقی کلاسیک سرآمد شد. دلبستگی‌ها و جستجوهایش در این زمینه در سالهای اخیر، او را به عرصه های مدرنِ موسیقی کشاند.

همۀ کسانی که مهرداد را از نزدیک دیده یا شناخته بودند، یادِ دلپذیر لبخندهای شیرین و متانت و ادبِ فروتنانۀ او را در خاطر نگه داشته اند. اما پشت آن لبخندهای پاک، روح سرگشته و پرسشگر او، آوار تیرگی های این جهان را تاب نیاورد و به ناگاه، جانِ جوان خود را به روشنی های صبح سپرد و همۀ ما را در اندوه و ماتمی بی پایان فرو برد.

در سوگ او و به نشانۀ همدردی با پدر، مادر داغدارش نیلوفر و خواهرش یلدا، شامگاه شنبه ۲۵ دی ماه ۱۳۸۹، ۱۵ ژانویه ۲۰۱۱، در مجلس یادبودی در پاریس گردِهم خواهیم آمد.

نعمت آزرم، ناصر پاکدامن، اکرم پورمهینی، اکبر پویانفر، حمیدرضا جاودان، محمد جلالی چیمه (م.سحر)، علی اصغر حاج سید جوادی، حسن حسام، حسین دولت آبادی، صادق رنجبران، زهره ستوده، شهزاد سرمدی، حماد شیبانی، شهرام قنبری، کیان کاتوزیان، مهشید کبیری، امیر هشنگ کشاورز صدر، زریون کشاورز، مریم متین دفتری، هدایت متین دفتری، رضا مرزبان، ابراهیم مکی، باقر مؤمنی، تینوش نظم جو، شیدا نبوی.

نشانی : AGECA, 177 rue de Charonne, Paris 11
۷ تا ۹ شب

ایران امروز، این ضایعه دردناک را به آقای یلفانی و خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گوید.

***

خدمت خانم رضوانی و آقای یلفانی و یلدا عزیز
پس از عرض سلام از دست دادن آن فرزند دلبند و برادر عزیز (مهرداد جان) را به شما عزیزان تسلیت گفته و خودمان را شریک غمتان می دانیم.
در ضمن خبر جانگداز آن عزیز هنرمند(مهرداد جان) را در سایت ایران امروز مشاهده کردیم از آن جائی که آدرس شخصی شما عزیزان را نداشتیم، از طریق سایت ایران امروز احساسات خودمان را نثار شما عزیزان از راه دور می‌کنیم. امیدواریم خداوند صبر و شکیبایی به شما عزیزان عطا فرماید.
از طرف مفیدی (فرزند خانم حضرتی و آقای مفیدی) و کریم علیزاده
با تقدیم احترامات
مفیدی و علیزاده از آلمان


نه این فاجعه را سر باز ایستادن نیست
با نابوری خبر مرگ هنرمند جوان مهرداد یلفانی فرزند ۲۴ ساله‌ی آقای محسن یلفانی نویسنده و درام نویس آزاده را شنیدم. من خود را در سوگ مهرداد عزیز، با خانمها نیلوفر و یلدا و آقای محسن یلفانی شریک می‌دانم و این فقدان دردناک را به محسن عزیز و خانواده‌اش و همه‌ی بازماندگان تسلیت می‌گویم.
پرویز مختاری