ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 29.12.2009, 0:39
راهپیمائی چهارشنبه و سناریوی دستگیری سران جنبش سبز

وبلاگ سهرابستان
http://sohrabestann.blogspot.com/

سپاه و سران تندروی حکومت با کارگردانی ولیعهد ناکام، مجتبی خامنه‌ای، قصد دارند تا روز چهارشنبه با جا زدن نیروهای بسیج و سپاه بجای مردم و با شعارهای تند بر علیه رهبران جنبش سبز خواستار دستگیری آنها گردیده و تهدید نمایند که در صورت تعلل حکومت خودشان وارد عمل شده و این افراد را به سزای عملشان خواهند رسانید. محور اصلی شعارهای این جمعیت مصنوعی بر علیه موسوی و کروبی و خاتمی خواهد بود.

در صورت موفقیت آمیز بودن این نمایش، عصر روز چهارشنبه رهبران جنبش سبز دستگیر شده و این عمل را بنا به احترام به خواست «امت حزب الله» اعلام نموده و روز جمعه نیز رهبر نماز جمعه را خوانده و با شدت هر چه تمامتر ایراد خطابه نموده و همه مخالفین نظام ولایت فقیه را به شدیدترین برخوردها تهدید نموده و اعلام نماید که نیروهای مسلح وظیفه دارند تا با هر گونه «اغتشاشات خیابانی» با نهایت قاطعیت مقابله نمایند. حضور خیابانی و یا تحرکات دانشجویی بمثابه همراهی با دشمن و محاربه تلقی و متخلفین به اشد مجازات محکوم خواهند شد. حکومت قصد دارد تا شمشیر را از رو ببندد.
مردم به این توطئه گران بر علیه ملت اجازه اجرای این سناریو را نخواهند داد.

حکومت در خصوص این نمایش اعلام کرده است: «راهپیمایی ایرانیان در محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی در تهران روز چهارشنبه ساعت ۱۵ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.» مسلماً مردم ایران طلبکارترین طرف در خصوص «محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی» هستند و بهمین منظور خود را محق می دانند تا همچون روز عاشورا با حضور گسترده خود در این مراسم، نسبت به رفتار جنایتکارانه حکومت در «حرمت شکنی عاشورای حسینی» اعتراض نمایند.

مزدوران حکومت با پروپاگاندای دروغین خود تلاش دارند تا جنبش سبز را متهم به حمله به دستجات عزاداری عاشورا و هتک حرمت این روز و پاره کردن قرآن نمایند. در حالیکه این حکومت بود که در روز تاسوعا به تجمعات آرام مردمی حمله ور شد و شب عاشورا با قمه و زنجیر به حسینیه جماران تهاجم نموده و مردم را بشدت مضروب نمودند و در روز عاشورا نیز با تقلید از یزید، جنایت هولناک و بیسابقه کشتار و سرکوب مردم را مرتکب شدند.

تک تک گلهایی که روز عاشورا بدست دژخیمان بشهادت رسیدند و پرپر شدند، هر کدام برگی از قرآن بودند که حکومت بدترین شقاوت را نسبت به آنها انجام داد. اعزام تیم ترور برای بشهادت رسانیدن سید علی موسوی، خواهرزاده میرحسین، که خود رزمنده دوران جنگ و برادر شهید بود و پس از آن ربودن جسد وی بدستور ولیعهد ناکام، بدترین و پلیدترین نوع «حرمت شکنی عاشورای حسینی» بود.

اگر کسی قرار باشد روز چهارشنبه در میدان انقلاب این «حرمت شکنی عاشورای حسینی» را فریاد محکومیت بزند، مردم مظلوم ایران و خانواده سرافراز شهیدان جنبش سبز هستند و نه قاتلان آنها. خون شهیدان ما هنوز بر سنگفرش میدان انقلاب خشک نشده است و اجازه نخواهیم داد تا جنایتکاران رسوای ولایت فقیه در روز چهارشنبه با پوتین های خود آن مکان مقدس را نجس کرده و به خوش رقصی برای اربابشان بپردازند.

آن زمان که یزید در روز عاشورا دست به جنایت زد و پس از آن برای پایکوبی بر پیروزی اش به خیمه ها حمله کرد و آنها را به آتش کشید گذشته است، به شما یزیدیان دوران فرصت جشن و هلهله بر شهدایمان را نخواهیم داد.