ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 23.07.2009, 17:37
پیام اتحاد جمهوریخواهان به اعتصابیون نیویورک

پیام اتحاد جمهوریخواهان ایران
به یاران حاضر در اعتصاب غذای نیو یورک:

ما می‌توانیم! چون "ما همه با هم هستیم!"

همرزمان گرامی!
مبارزان راه آزادی و مردمسالاری!

در آغاز دومین روز اعتصاب غذا، درود های گرم و صمیمانه ما را بپذیرید. اقدام به هنگام شما که به بسیج افکار عمومی جهانی وجلب حمایت های بی سابقه تشکل ها وشخصیت های سیاسی، علمی، فرهنگی و هنری ایران و جهان از مبارزات حق طلبانه مردم ایران منجر شد، شایسته تقدیر است.

مردم میهن ما با خلق حماسه ۲۲ خرداد ۸۸ و بیش از یکماه ایستادگی تحسین برانگیز در مقابل کودتاگران، برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی کشورمان افزودند. هم میهنان ما ، در شرایطی که قداره بندان دستگاه امنیتی و پاسداران به سرکوب وحشیانه روی آورده و از ارتکاب هیچ جنایتی فروگزار نکرده اند، با فریاد " ما همه با هم هستیم! " عرصه را بر سارقان آرای خود تنگ کرده، کود تاچیان رادر بلعیدن میلیون ها رای به یغما رفته، ناکام گذاشتند.

در یک ماهی که ایران را لرزاند و جهان را شگفت زده کرد، زنان و مردان ایرانی از پیر و جوان، با پیکار خشونت گریز و اقدامات هوشیارانه خود، تصویر ایران را در اذهان جهانیان تغییر دادند و برای ایرانیان خارج از کشور بار دیگر این امکان را فراهم آوردند که با افتخار از هویت ایرانی خود یاد کرده، به جهانیان بگویند که ایران نه با احمدی نژاد، خرافه پرستی و ستیز با جهان متمدن ، که با رنگ سبز زندگی و با هزاران جوان از نسل ندا وسهراب شناخته می شود که کشورشان را شایسته حکومت بهتری می دانند ودر حالی که سرشار از شور زندگی هستند، آماده اند تا در راه آزادی از جان عزیزشان نیز بگذرند.

یاران گرامی!
شما و ما امروز بخشی از دریای مردمی هستیم که عزمشان را برای نه گفتن به کودتاگران جزم کرده اند. آنهادر شرایطی که حکومت، در سرکوب و جنایت حدومرزی نمی شناسند، با تمام وجود ایستاده اند تا ازسقوط میهن مشترکمان به ورطه خطرناکی که نوکیسگان نظامی – امنیتی به سرکردگی احمدی نژاد و حمایت خامنه ای، برای ایران تدارک دیده اند ، جلو گیری کنند. پیکارهمبسته شما که مستقل از تعلقات متفاوت سیاسی و عقیدتی، گرد هم آمده اید تا روایتگر آزادگی ملتی در بند باشید، به ما و همه آزادیخواهان ایران نیرو می بخشد.
در کنار شما هستیم و دستتان را به گرمی می فشاریم

هیت سیاسی- اجرایی اتحاد جمهوریخواهان ایران
پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱٣٨٨ - ۲٣ ژوئيه ۲۰۰۹