ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 16.07.2009, 9:58
فراخوان مادران عزادار برای سوگواری عمومی

شهادت سهراب اعرابی، جوان ۱۹ ساله، که در راهپیمایی آرام و مسالمت آمیز ۲۵ خرداد در خیابان آزادی توسط نیروهای بسیجی به گلوله بسته شد را به ملت ایران و مادر داغدیده‌اش خانم پروین فهیمی یکی از مادران صلح ایران، تسلیت می‌گوییم.

شنبه ۲۷ تیرماه ۸۸ چهارمین هفته‌ای است که مادران عزادار از ساعت ۷ تا ۸ غروب به نشانه‌ی عزاداری در پارک‌ها جمع می‌شوند و با سکوت و بدون هیچ گونه شعارو نوشته‌ای به یکدیدگر تسلیت می‌گویند و نشان می‌دهند روز و ساعتی که ندا آقا سلطان بیرحمانه به قتل رسید فراموش نمی‌شود. عجیب آنکه، قلب سرشار از عشق سهراب نیز در غروب ۲۵ خرداد مورد هدف گلوله دشمنان آزادی قرار گرفته است.

از آنجا که غروب روزهای شنبه نیروهای انتظامی به صورتی غیر قانونی مادران را در پارک‌های تعیین شده ، تهدید و از پارک‌ها بیرون می‌کنند و اگر کسی اطاعت نکند، دستگیر می‌شود از همه ملت ایران، زنان و مردان می‌خواهیم شنبه‌ها ساعت ۷ تا ۸ غروب به هر پارکی که مایل هستند برای همبستگی با مادران عزادار رفته و بهر شکل ممکن مادران را تنها نگذارند.

و در صورت امکان، پیاده روی کنند، به یکدیگر تسلیت بگویند، گل تقدیم هم کنند، روی نیمکت‌ها آرام بنشینند، ِروبان سیاه به در ختان آویزان کنند یا شمعی روشن کنند و بهر شکل ممکن با حفظ امنیت خود و دیگران همبستگی و اعتراض خود را به نمایش بگذارند.
و گزارش‌ها و عکس‌های خود را به وبلاگ مادران عزادار به آدرس زیر ارسال کنند.

ما تا آزادی فرزندان مان و مجازات قاتلان هموطنان مان از پا نخواهیم نشست.

وعده ما شنبه ۲۷ تیر در تمام پارک‌های ایران
مادران عزادار
24/4/88
http://www.mournmothers.blogfa.com