ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 05.07.2009, 18:04
آغاز امضای بلندترین طومار تاریخ جهان

نخستین قدم در راه تهیه بلندترین طومار تاریخ جهان روز شنبه چهارم جولای در جریان تظاهرات اعتراضی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ایرانی در برابر مقر شورای اتحادیه اروپا برداشته شد. در جریان این تظاهرات صدها نفر امضاهای خود را بر روی پارچه سبزرنگی نهادند که در صدر آن نوشته شده بود: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ما نیست.

ایرانیان قرار است در شهرهای مختلف جهان این کار را ادامه دهند. پارچه ها در پایان به دنبال یکدیگر دوخته و از برج ایفل در پاریس و برج تورونتو که ۴۴۷ متر ارتفاع آن است آویخته می شوند. پس از مدتی این طومارها به موزه سازمان ملل متحد سپرده می شوند.

تظاهرات اعتراضی ایرانیان در برابر ساختمان شورای اتحادیه اروپا به خوبی برگزار شد و طی آن از جمله رضا علامه زاده فیلمساز، نسیم خاکسار نویسنده و نمایندگان برخی از احزاب بلژیکی سخنرانی کردند. شنبه زاده و شاهین نجفی نیز با اجرای موسیقی شور آفریدند.

این سایتی است که همه‌ی اطلاعات راجع به بزرگترین طومار تاریخ جهان را دارد.

http://greenscroll.blogspot.com/






عکس‌ها از جواد طالعی

گزارش تظاهرات ایرانیان در برابر ساختمان شورای اتحادیه اروپا

نظرکاربران:


سلام
اولا اجازه دهید تأ تشکر کنم از ابتکار زیبای شما،بد به عرض شما و خوانندگان عزیز ایرانی برسانم که بد از این کودتا هر ایرانی در هر کجای دنیا که باشد این وظیفه را دارد که به نوعی به گوش جهانیان برساند که مردم ایران به طور سیستماتیک مورد تهاجم عقیدتی و شخصیتی‌ از طرف این خدکامگان قرار گرفتند،و به این دولتها بگبولاند که این جنایتکاران را به عنوان دولت ایران به رسمیت نشناخته و موجب آزار و خفگان بیش از این مردم ایران نباشند من از دانمارک هستم امیدوارم این طومار در دانمارک نیز امضا بشود.

*

ما هم در مالزی به این حرکت مدنی می‌پیوندیم، همانگونه که اطلاع دارید، در این کشور اجازه برگزاری مراسم به ایرانیان داده نشد و در یک مورد هم پلیس با تجمع کنندگان مقابل سازمان ملل برخورد کرد و از گاز اشک‌آور استفاده نمود.

وبلاگ طومار سبز:
tsabz.blogspot.com

*

ما جاماندگان در ایران چشم امیدمان به شماست. در وبلاگ‌های دیگر دیدم برج ایفل پیشنهاد شده و نمایندگانی برای جمع آمری پارچه‌ها معرفی شده‌اند . خواهشمندیم همبستگی را حفظ کنید. برای دست یابی به همبستگی که لازمه‌ی پیروزی است از نظرات خود بگذرید. مهم هدف است. به امید دیدار تمام ایرانی‌ها در ایران

*
من در بالاترین هم نوشتم. ایده بسیار عالی است و من در کشوری که در آن زندگی می‌کنم این کار را خواهم کرد. امیدوارم پس از تکمیل برای فرستادنش تماس اعلام شود.
faravarde.biz/pars

*

eftekhari bozorg bray e man hast ke namam bar roy e en tomar bashad babak badiei az new zealand

*

pas as salam, khahesh mandam , az iraniane, kharej az keshvar, bekhahid, baraye, reise sazmane melal, etehadie europe, aghaye sarkozi, obama va merkel, va...e-mail, ya tlefon, fax,....bezanand, va basedaye boland haman jomlea khodetan, ra begooyand.
(Ahamadi nejad, reis jomhore Iran nist