ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 14.06.2009, 11:48
بازداشت‌ها در تهران ادامه دارد

آخرین اخبار دریافتی ار تهران حاکی است که هنوز میرحسین موسوی در بازداشت خانگی به سر می‌برد و علی رغم اعلام قبلی باز هم نیروهای امنیتی اجازه نزدیک شدن هیچ خبرنگاری به منزل میرحسین موسوی را ندادند.

گفتنی است دو روز پیاپی است که اعلام کرده که قصد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی دارد ولی هردوروز با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شده است.

گفتنی است از به روز رسانی سایت های ستاد میرحسین موسوی جلوگیری میشود.

همچنین هنگامه شهیدی، روزنامه‌نگار و کیوان صمیمی، مدیر مسئول نشریه توقیف شده «نامه» خبر می‌دهد. مهندس کیوان صمیمی ساعت ۳ نصف شب - ۳ بامداد روز یکشنبه بازداشت شده است.

ماموران امنیتی شب گذشته با در دست داشتن حکم بازداشت شیوا نظرآهاری عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر، اقدام به تفتیش منزل وی کردند.

حمله نیرو‌های امنیتی به ستاد موسوی

گزارش‌ها از حمله نیرو‌های امنیتی به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی حکایت دارد. ستاد مرکزی آقای موسوی که در خیابان شیخ‌هادی تهران قرار دارد، امروز یکشنبه از هواداران وی خواسته بود که مقابل ساختمان این ستاد تجمع کنند.


امشب ساعت ۹ بر پشت بام‌ها بانگ الله اكبر سر دهید


خبرهای رسیده حاكی از آن است كه برخی مراجع محترم تقلید و علمای عظام و مهندس موسوی از مردم خواسته اند تا ساعت ۹ امشب (ساعت ۲۱) به نشانه اعتراض به نتایج اعلام شده انتخابات بر پشت بام ها الله اكبر بگویند.