ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sat, 13.06.2009, 9:42
هشدار میرحسین موسوی

مهندس میر حسین موسوی، پیامی را منتشر كرد.
متن پیام به شرح زیر است:

ملت شریف ایران

نتایجی كه برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد بهت آور است. مردمی كه در صفهای طولانی اخذ رای شاهد تركیب آرا بودند و خود می‌دانند كه به چه كسی رای داده‌اند با حیرت تمام به شعبده بازی دست اندركاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می‌كنند. آنان اینك بیش از همیشه به دنبال آن هستند كه بدانند چگونه و توسط چه كسانی و مقاماتی طرح این بازی بزرگ ریخته شده است. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشكار و فراوان روز انتخابات هشدار می‌دهم كه تسلیم این صحنه آرایی خطرناك نخواهم شد. نتیجه آنچه كه از عملكرد متصدیان بی‌امانت دیده‌ایم و می‌بینیم جز تزلزل اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاكمیت دروغ و استبداد نیست. اینجانب طبق وظیفه شرعی و ملی خویش به افشای رازهای پشت سر این روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود كننده آن را بر سرنوشت كشور توضیح خواهم داد و ترس آن دارم كه ادامه وضع موجود همه نیروهای موثر در نظام را به توجیه گرانی دروغگو در مقابل مردم تبدیل كند و دنیا و آخرت آنان را در معرض لطمه‌های جبران ناپذیر قرار دهد.

به مسوولان توصیه می‌كنم بیش از آن كه دیر شود این روند را فورا متوقف كنند و همگی به خط قانون و امانتداری از آرای ملت بازگردند و بدانند كه خروج از عدالت مشروعیت زداست. آنان بیش از هر كس دیگر از این حقیقت باخبرند كه در این كشور انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. كمترین پیام انقلاب ما این است كه مردم آگاهند و در برابر كسانی كه با تقلب روی كار بیایند تمكین نخواهند كرد.

اینجانب از همین فرصت استفاده می‌كنم و ضمن تشكر از عواطف ملت بزرگوار ایران به آنان تذكر می‌دهم كه ایران این موجود آسمانی متعلق به آنان است و نه متقلبان، این آنان هستند كه باید با هوشیاری خود از آن حفاظت كنند. خائنین به آراء مردم ابایی از آن ندارند كه این خانه پارسایان به آتش كشیده شود. ما موج عقلانیت سبز خود را كه برگرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می‌دهیم و با شورش دروغ كه در كشور طغیان كرده و چهره آن را آلوده است مبارزه می‌كنیم، اما اجازه نخواهیم داد كه حركات ما شكل كور به خود بگیرد.

جا دارد از یكایك شهروندانی كه برای رساندن این پیام سبز هر كدام ستادی بودند و تمامی ستادهای مردمی و رسمی كه در انتخابات فعالیت میكردند سپاسگذاری كنم و تاكید نمایم كه تا رسیدن به نتیجه‌ای كه كشور ما لایق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نیاز است.

و ما لنا الا نتوكل علی الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علی ما اذیتمونا و ع لی الله فلیتو كل المتوكلون