ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 10.05.2007, 10:05
قاضی حداد: بازداشت دانشجویان ادامه خواهد یافت

ادوارنیوز: در حال حاضر بجز احمد قصابان ، مقداد خلیل پور، مجید شیخ پور و پویا محمودیان ٤ مدیرمسئول نشریات دانشجویی دانشگاه پلی تکنیک که ٢ تن از آنان با آرای بالای دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک به عضویت شورای مرکزی انجمن این دانشگاه انتخاب شده اند، مجید توکلی دیگر عضو منتخب انجمن پلی تکنیک و بابک زمانیان مسئول روابط عمومی انجمن پلی تکنیک در زندان اوین بسر می برند.

همچنین زینب پیغمبر زاده دانشجوی دانشگاه تهران و عضو کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت نیز روز دوشنبه بدلیل عدم تودیع وثیقه ٢٠ میلیون تومانی در خصوص پرونده تجمع زنان در ١٣ اسفند ماه در برابر دادگاه انقلاب، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. از سوی دیگر قاضی حداد معاون امنیت دادستان تهران در مصاحبه ای با فارس از ادامه بازداشت دانشجویان خبر داد و گفت:علاوه بر پنج نفر دستگیر شده چند نفر دیگر نیز در این ارتباط شناسایی شدند كه احتمالاً به زودی دستگیر شوند.

وی در خصوص قبول این اقدام موهن از سوی افراد دستگیر شده گفت: به لحاظ خباثت و عنادی كه در این نشریات نسبت به اسلام و مقدسات شده است هیچ كدام از مدیران مسئول دستگیر شده حاضر نیستند كه مسئولیت این كار را بر عهده بگیرند.

حداد اظهار داشت: این افراد با رد اتهامات خود مدعی هستند كه كسان دیگری به نام این مدیران مسئول نشریات دانشجویی اقدام به انتشار مطالب در نشریات كرده‌اند ولی ما اعتقاد داریم كه این كار قطعاً توسط مدیران مسئول نشریات صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به سابقه نشریه و مطالب قبلی منتشر شده در این نشریات نشان می‌دهد كه مطالب قبلی نیز به چاپ این گونه مطالب گرایش داشته است. لذا چاپ این مطالب قطعاً كار این افراد بوده است.

گفتنی است قاضی حداد نامی آشنا برای فعالان دانشجویی در سالهای اخیر بوده است. وی در جریان نا آرامیهای دانشجویی در سال ٨٢ حکم بازداشت بسیاری از دانشجویان از جمله اعضای شورای مرکزی وقت دفتر تحکیم وحدت را صادر کرد.