پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 30.09.2022, 13:12

فراخوان شورای مدیریت گذار برای اعتصاب عمومی


اتحاد مبارزه پیروزی
فراخوان شورای مدیریت گذار برای اعتصابات عمومی و سراسری

مرگ ژینا دختر جوان کرد شعله انقلابی شد که قریب دو هفته است در سراسر جغرافیای وسیع ایران زبانه می‌کشد. اقشار و گروه‌های اجتماعی بیش از چهل سال است عواقب حکومتی را که به نام مستضعفان سرِ کار آمد با پوست و گوشت خود تجربه کرده‌اند و لایه لایه از آن جدا شده‌اند. مردم شریف ایران هرگونه فرصتی را به سردمداران جمهوری اسلامی اسلامی دادند تا بلکه صدای آنها را بشنود. در طول این چهل سال هر جناحی از حکومت که زمام امور را در دست گرفت به جای پرداختن به نیازها و مطالبات مردم، به غارت و چپاول ثروت ملی کشور ما مشغول شد.

شخص علی خامنه‌ای و سرداران فاسد و جنایتکار سپاه با پیش‌گرفتن استراتژی هلال شیعی و سیاست اتمی، کل منطقه خاورمیانه را به آتش کشیدند و تمام کشورها جهان را به تخاصم با ایران وادار کردند. ناکارآمدی سیاسی و اقتصادی این حکومت حاصلی جز جنگ و تنش، فقر و فلاکت و ایجاد باندهای مافیایی و دزد و جنایتکار نداشته است. در حکومت فقها نه تنها انسان ایرانی که زیست بوم این جغرافیای کهن و تمدن هزاران ساله آن در معرض نابودی قرار گرفته است. جمهوری اسلامی کشور ما را به لبه پرتگاه نیستی کشانده است.

در طول استقرار حکومت دین سالاران فاسد بیش از ۸ میلیون از زنان و جوانان ایران، نخبگان ایران مجبور به ترک میهن خود شده‌اند. خانواده های ایرانی بخاطر عدم امنیت و بی‌آیندگی فرزندانشان در گوشه و کنار جهان آواره شده‌اند. فقر و فحشا و اعتیاد گلوی جوانان ایران را می فشارد. آپارتاید جنسیتی زنان ایران را به بردگی گرفته است. تبعیض ساختاری رمقی برای یک زندگی ساده و معمولی در کشور ما نگذاشته است.

امروز دختران و پسران، مادران و پدران، کارگر و معلم، دانشجو و استاد دانشگاه، هنرمند و نویسنده و وکیل، کارمند و کاسب، پیر و جوان بپاخاسته‌اند تا حق خود را از این قوم ظالم که بنام خدا و دین، هستی آنها را ساقط کردند، بستانند. ترکها، کردها، بلوچها، اعراب و ترکمنان ایرانی با این کنسرت ملی برای نجات ایران هم آوا شده‌اند. امروز آنچه در خیابانهای ایران اتفاق می‌افتد اعتراض نیست، یک انقلاب تمام عیار است برای نجات زندگی همه ساکنین ایران زمین از دست مرگ، از دست جمهوری اسلامی.

امروز فرزندان ایران تصمیم گرفته‌اند تا کشور ایران را از لوح وجود این جانیان پاک کنند. امروز کسی نمی‌تواند نظاره‌گر باشد و تک تک شهروندان ایران در این تحول تاریخی مسئولیت دارند. مبارزه زنان و جوانان ایران احترام جهانیان را برانگیخته است.

شورای مدیریت گذار در کنار مردم شریف ایران ایستاده است و بنا بر مسئولیتی که در این شرایط تاریخی احساس می کند، از همه اقشار و گروه های اجتماعی متشکل، از کارگران، معلمان و همه اصناف، از کسبه و بازاریان ایران درخواست می کنند که با دست زدن به اعتصاب سراسری از فردا، شنبه نهم مهرماه به یاری جوانان ایران بشتابند تا در یک همیاری ملی برای نجات ایران همصدا شویم.

اعتصاب را آغاز کنیم تا پشتوانه اعتراضات باشد. مبارزه و نافرمانی مدنی زنان و مردان ایران برای رسیدن به آزادی بر حق است و شکست ناپذیر. عزم راسخ شما برای تغییر، آغاز فصل جدیدی از تاریخ کشور ما و پایان حکومت جمهوری اسلامی اسلامی خواهد بود.

پیش به سوی اعتصابات سراسری
پیروز باد انقلاب زن زندگی آزادی
دبیرخانه شورای مدیریت گذار

جمعه هشتم مهر ماه ۱۴۰۱



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024