پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 31.07.2021, 6:40

شعار مرگ بر دیکتاتور در جشن قهرمانی پرسپولیس


شب گذشته بعد از مشخص شدن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، طرفداران این تیم در تهران و  شهرک‌های اطراف پایتخت مختلف به خیابان‌ها آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند اما جشن‌ها با شعار ضدحکومتی همراه شد.

ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد در برخی از مناطق - تهران و نزدیک آن مانند تهران‌پارس و گلستان و بهارستان جمعیتی از جوانان در این شهر شعارهای ضدحکومتی سر می‌دهند.

«توپ، تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»، «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای»، «ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما» و «رضا شاه، روحت شاد» از جمله‌ شعارهای جوانان بود.

در تهرانپارس، در جریان جشن قهرمانی پرسپولیس در نخستین ساعات بامداد شنبه،  گروه‌هایی از جوانان، شعارهای «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «ننگ ما رهبر الدنگ ما» سر دادند. گروهی از جوانان در فلکه اول تهرانپارس نیز شعارهایی مانند «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

نیروهای امنیتی و ضد شورش سوار بر موتور و مجهز به باتوم سعی کردند معترضان را متفرق کنند. سرکوب بیشتر در منطقه تهران‌پارس تهران و در نارمک در ویدئوها ثبت شده است.

در شهرک «نسیم‌شهر» استان تهران، تجمع جوانان در خیابان‌ها برای جشن قهرمانی پرسپولیس، با هجوم ماموران امنیتی مواجه شد. در اراک نیز  نیروی انتظامی به سوی جوانانی که برای جشن قهرمانی پرسپولیس به خیابان آمده بودند حمله‌ور شد.

در شهر قم  نیز  جشن قهرمانی پرسپولیس برپا بود و نیروی انتظامی با شوکر به جوانانی که به خیابان آمده بودند حمله کردند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024