پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 18.09.2018, 10:02


رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌ اصفهان اعلام کرد: شامگاه گذشته (دوشنبه) برخورد مرگبار اتوبوس اسکانیا مسافربری شرکت هم‌سفر با یک تانکر حامل مشتقات نفتی در محور بادرود - نطنز ۲۱ کشته بر جای گذاشت.

جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تصادف مرگبار شب گذشته، اظهار کرد: اتوبوس اسکانیا مسافربری که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود با برخورد به یک خودرو حامل مشتقات نفتی منجر به مرگ ١٩ نفر در دم شد.

وی ادامه داد: از ۵ نفر مجروح این حادثه ٢ نفر نیز به دلیل وخامت حال در بیمارستان جان باختند که آمار تلفات این تصادف را به ٢١ نفر رساند.

رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: این حادثه در پی احتمال خواب آلودگی راننده اتوبوس و برخورد با تانکر سوخت حامل گازوئیل صورت گرفته است. در این حادثه دلخراش اتوبوس از پشت به تانکر حامل سوخت برخورد کرده است.

حسن روحانی  تسلیت گفت

حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان شد تسلیت گفت و  از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

روحانی در پیامش نوشت: «متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.»



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024