پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 14.01.2018, 10:32


مهدی قویدل
منبع: تلگرام نویسنده

- ۴۰ سال است که پرچم کشورهای مختلف را به آتش می‌کشند، هر وقت که به این کار آنها انتقاد می‌شد توجیه می‌کردند پرچم نماد حکومت است نه نماد ملت! حال که یک معترض پرچم ایران را بر اساس همین منطق جمهوری اسلامی به آتش کشیده، رگ غیرتشان از گردن بیرون زده و برای همراه کردن مردم با خود در سرکوب معترضان و در جهت تهییج حس ناسیونالیستی ملت، از پرچم به عنوان نماد ملی و میهنی یاد می‌کنند!

- همواره از بی‌کفایتی مقامات سعودی و متزلزل بودن جایگاهشان در میان ملت عربستان می‌گویند و با کوچکترین تنش در بدنه مسئولان بلندپایه آن کشور، صداوسیما همگام با سیاستمداران از اضمحلال بسیار نزدیک آل سعود ابراز خوشحالی می‌کند اما اکنون اتفاقات این روزها را ناشی از برنامه ریزی همان عربستان بی‌کفایت و بی عرضه می‌دانند! کارشناس نخبه‌ای(!!) را هم به تلویزیون آورده‌اند و با منطقی که معلوم نیست از کجای اندامش بیرون جهیده می‌گوید: چون ۲۸ درصد هشتگ‌ها در حمایت از معترضان، از عربستان توییت شدند پس سعودی‌ها نقش دارند!!

- تلگرام را خودشان فیلتر کرده‌اند و در نهایت وقاحت صداوسیمای خاک بر سر را مجبور می‌کنند از مردم گزارش تهیه کرده تا آنها از فیلترینگ تلگرام خود را ذوق زده نشان دهند! جالب اینکه کانالی که ابتدا آن را با رایزنی با مدیران تلگرام آن را حذف کردند و سپس با آمدن نسخه جدیدش، کل تلگرام را بخاطر آن فیلتر کردند در عرض ۱۲ ساعت یک میلیون نفر عضو گرفت! باقی کانال‌های ضد نظام نیز در این مدت چندین برابر افزایش عضو داشته‌اند.

انسان نمی‌داند برای این حجم از حماقت قهقهه بزند یا هق هق بگرید!



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024