پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 13.03.2017, 22:03


امی کروز روزنتال، نویسنده و فیلم‌ساز آمریکایی در شیکاگوی آمریکا درگذشت. او پیش مرگش با انتشار یک آگهی، در جستجوی همسری تازه برای همسر خود «جسون براین روزنتال» بود، زیرا می‌دانست دیگر زیاد زنده نخواهد ماند.

مرگ امی کروز روزنتال (Amy Krouse Rosenthal) را وکیل او روز دوشنبه ۱۳ مارس تایید کرد. امی در سال ۲۰۱۵ متوجه ابتلای خود به سرطان تخمدان شد و می‌دانست که با این بیماری مدت زیادی زنده نخواهد ماند.

او در نامه‌ای تکان‌دهنده و تلخ که ده روز پیش از مرگش در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر کرد، از همسرش «جسون براین روزنتال» خداحافظی کرد. آنها ۲۶ سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند. امی در نامه‌اش نوشته بود که اگر زنده می‌ماند می‌توانست ۲۶ سال دیگر با اشتیاق و علاقه‌مندی با همسرش زندگی کند.

او چندی پیش با انتشار نوعی آگهی در جستجوی شریک زندگی تازه برای جسون براین روزنتال برآمده بود. در این آگهی او نوشته بود: «جسون ۱۷۸ سانتی متر قد و حدود ۷۶ کیلو وزن دارد. موهایش خاکستری متمایل به سفیدی و چشمانش قهوه‌ای است. انسان می‌تواند خیلی راحت عاشق او شود.»

در ادامه آگهی امی درباره همسرش آمده بود « او در یک روز عاشق همسرش شد. در پایان نخستین ملاقات با همسرش  می‌دانست که می‌خواهد با جسون ازدواج کند. همسرش یک سال بعد از قصد او آگاه شد.»

امی کروز روزنتال علاوه بر همسر محبوبش، سه فرزند نیز از خود به‌جای گذاشت.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024