شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 10.07.2016, 17:31


نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه خبر داد.

فرهاد تجری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای فلاحت پیشه، فرماندار و عده‌ای از مسئولان استانی برای بررسی مشکلات بخش ریجاب به این محل رفتند که در مسیر راه پژو پارس سفید حامل چهار فرد مسلح خودروی آنان را به رگبار می‌بندند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده فرماندار شهید شده و فرماندار، مدیر شیلات استان و یک نفر دیگر از همراهان آن‌ها مجروح شدند.

این نماینده مجلس یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه آقای فلاحت پیشه صدمه‌ای ندیدند.

تجری یادآور شد: ضاربان پس از این حمله مسلحانه خودروی خود را به آتش کشیده و متواری شده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین در پایان از مسئولین امنیتی خواست عاملان این حمله را شناسایی و به مجازات برسانند.

اظهارات حشمت‌الله فلاحت پیشه

به گزارش ایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه نیز در گفت‌وگویی گفت: به احتمال زیاد حادثه حمله امروز در دالاهو از بیرون از کشور سازماندهی شده است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس از شهادت دو تن از همراهانش خبر داد.

فلاحت پیشه درباره جزئیات حادثه سوءقصد گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، همراه با فرامرز اصغری فرماندار اسلام آباد غرب، حجت اله نیک عزم از مسئولان شبکه دامپزشکی و راننده خودروعازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، راننده خودرو و حجت‌الله نیک‌عزم جان خود را از دست دادند و حال فرامرز اصغری، فرماندار اسلام آباد که چند گلوله به بدنش اصابت کرده وخیم است.

فلاحت پیشه گفت: ما هرگز مسلح به منطقه نمی‌رویم و هرگز چنین مواردی در منطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته‌اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده‌اند. چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد.

وی در گفت‌وگویی تصریح کرد: امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.

فرهاد تجری، دیگر نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز از احتمال تروریستی بودن این حادثه خبر داد و اعلام کرد عملیات شناسایی مهاجمان آغاز شده است.

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس نیز تصریح کرد: عامل این حادثه تروریستی گروه پژاک است و تروریست ها در جنگل های کرمانشاه متواری شدند، اما منطقه تحت نظر قرار دارد و ما امیدواریم سریعا با توجه به اشراف نیروهای اطلاعاتی ما دستگیر شوند.

گفته می‌شود مهاجمان ۴ نفر بوده‌اند.

حمله توسط گروه پژاک

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اعلام خبر حمله تروریستی «پژاک» به خودروی نماینده دالاهو و اسلام‌آباد غرب و مسئولان فرمانداری و دامپزشکی استان کرمانشاه، از شهادت دو نفر در این حادثه خبر داد.

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر حمله تروریستی به اتومبیل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و تعدادی از مسئولان استان کرمانشاه، اظهار داشت: اعضای شورای تامین استان هشدار داده بودند که اعضای پژاک در منطقه هستند اما با این حال آقای فلاحت‌پیشه به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان دامپزشکی برای بازدید به منطقه ریجاب می‌روند.

او با بیان این‌که مسئولان استانی کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند، اضافه کرد: گویا تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

او اضافه کرد: همچنین فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان اعلام کرد: وضعیت سلامت آقای فلاحت‌پیشه مساعد است و دچار جراحت جزئی شده‌اند.

معاون استانداری کرمانشاه:
اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان حادثه دالاهو در حال انجام است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امنیت کامل در منطقه حاکم است، گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان حادثه حمله افراد مسلح به خودروی فرماندار دالاهو و نماینده اسلام آبادغرب در حال انجام است.

یوسف شاه حسینی در گفت و گو با ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص حمله افراد مسلح به خودرو حامل نماینده اسلام آبادغرب، فرماندار دالاهو و مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان، اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۳۰  دقیقه امروز(۲۰ تیر) و پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو که با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس و جمعی از مدیران استان برگزار شد، جمعی از مدیران به همراه نماینده اسلام آبادغرب برای بازدید از مزارع پرورش ماهی ریجاب راهی این منطقه شدند که در بین راه افراد مسلح ناشناس که سوار بر یک دستگاه خودرو پژو بودند، خودرو مدیران را به رگبار می‌بندند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه غلامرضا کرمی مسئول دفتر فرماندار دالاهو بر اثر اصابت گلوله شهید می‌شود و حجت الله نیک عزم از پرسنل دامپزشکی نیز که به شدت زخمی شده پس از انتقال به بیمارستان سرپل ذهاب به علت شدت جراحات به شهادت می رسد.

شاه حسینی افزود: فرامرز اکبری فرماندار دالاهو که از ناحیه شکم و ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان که از ناحیه پا زخمی شده و بختیارپور از همراهان نماینده اسلام آبادغرب نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو و نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان آسیبی نرسید.

وی با بیان این که ضاربان پس از این اقدام از صحنه گریختند، گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان از طریق شورای تامین استان در حال انجام است.

معاون استانداری کرمانشاه گفت: جزییات بیشتری از این حادثه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024