جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 08.01.2014, 12:26


شهرری - ایرنا - صبح امروز/چهارشنبه/ در جریان فیلمبرداری از فیلم سینمایی معراجی ها در شهرک سینمایی دفاع مقدس واقع در اتوبان تهران - قم انفجار شدیدی رخ داد که بر اثر آن آن علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس و پنج تن دیگر کشته شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم رئوف بخشدار فشافویه با تایید انفجار شهرک سینمایی و کشته شدن مدیرعامل این شهرک گفت: تعداد کشته شدگان دراین انفجار شش نفر بوده است.

شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 بزرگراه تهران- قم واقع شده است و فیلم سینمایی معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در این شهرک سینمایی درحال فیلمبرداری است.

پیگیری های به عمل آمده حاکی از کشته شدن شش نفر ازجمله مسوول جلوه های ویژه این فیلم و چند بازیگر و آتش گرفتن چند خودرو دارد.

خبرنگار ایرنا با مسعود ده نمکی تماس گرفت و پیام این خبر را در صندوق پستی نامبرده گذاشت ولی تا مخابره خبر، تماسی از سوی وی حاصل نشد.

بر اساس این گزارش، «جواد شریفی راد» مدیر جلوه های ویژه فیلم معراجی ها، «عباس رنجبر» مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، «رضا فرجی» جانشین تولید فیلم به همراه یک کارگر صحنه، یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات فیلم معراجی ها در انفجار پشت صحنه فیلم ده نمکی کشته شدند.

حادثه زمانی رخ داد که در سر صحنه فیلم جدید «مسعود ده نمکی»، جواد شریفی راد قصد داشت با استفاده از بنزین، یک انفجار بزرگ ایجاد کند. این انفجار ایجاد شد و ترکش های اتومبیل منفجر شده به اتوموبیل جواد شریفی که در نزدیکی محل انفجار پارک بود اصابت کرد. در اثر این حادثه جواد شریفی که در نزدیکی اتومبیل خود بود، به همراه عباس رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس کشته شد.

جواد شریفی از نیروهای بازنشسته نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون در فیلم ها و سریال های مخلتفی به عنوان مدیر جلوه های ویژه حضور داشته است.

همچنین «رضا فرجی» که در صحنه این حادثه حضور داشت نیز کشته شد. یک کارگر صحنه و بدلکاری که سوار بر اتومبیل بود نیز از دیگر کشته شده های این حادثه هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار ما و طی تماس با یکی از افراد حاضر در این مکان، هم اکنون «مرتضی مولایی» یکی از نیروهای خدمات که در این حادثه آسیب دیده بود در اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری تحت عمل جراحی است.سایر مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

کل مجروحان این حادثه ۱۲ نفر اعلام شده اند. «حمید عرب شهیری» طراح صحنه و لباس سریال نیز مصدوم شده که حال وی خوب است و به صورت سرپایی درمان شده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024