جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 12.08.2013, 15:37

حملات تند نماینده رودبار به حسن روحانی


خانه ملت: عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: آنچنان که شنیده می شود و می بینیم اکثریت قریب به اتفاق کابینه یازدهم مد نظر آقای روحانی، یا از اصحاب فتنه اند یا تحصیل کردگان غربی هستند پس کجاست تعریف و تمجیدی که از دانشگاهیان و نخبگان داخلی می شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عطاءالله حکیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 مرداد) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با رأی اعتماد کلیات کابینه یازدهم افزود: اینجانب به عنوان خدمتگزار ملت ایران در مجلس و همچنین به عنوان رئیس ستاد مردمی مرکزی و اصولگرایان آقای دکتر روحانی گزارشی را از روند شکل گیری ستاد مردمی و اصولگرا و نیز آخرین وضعیت ستاد دکتر روحانی ارائه می کنم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قابل ذکر است اینجانب همچنین به عنوان دبیر کل حزب وفاق ملی تنها حزب اصولگرا با آقای روحانی صحبت می کنم؛ حزب وفاق ملی از دو سال قبل از طریق یکی از فرزندان انقلاب و امام، برادر سه شهید و فرزند شهید با آقای دکتر روحانی با شرط دفاع ایشان از اصول و ارزش های انقلاب، امام و شهدا با ایشان پیمان بستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه از سال گذشته بنده رسماً شروع به یارگیری کرده و زمستان سال گذشته در نطق میان دستور از ایشان دفاع کردم تصریح کرد: اسفندماه رسماً ستاد ما شکل گرفت و سفرهای استانی و حضور در مناطق جنگی، دیدار با علما و ائمه جمعه استان ها آغاز شد اما متأسفانه از اردیبهشت ماه سال جاری به تدریج اصحاب فتنه در ستادایشان حضور یافته و ما رسما به دکتر روحانی اعلام کردیم به عنوان اصولگرایان نمی توانیم با آنها همکاری کنیم.

وی ادامه داد: ستاد اصولگرای ما با نظر دکتر روحانی با رعایت معیارهای ارزشی و اصولگرایی شکل داده شد و خدا را شکر حماسه سیاسی مورد نظر رهبری توسط ملت ایران شکل گرفت.

حکیمی خطاب به دکتر روحانی بیان کرد: لباس روحانیت به تن داشتید و مجتهد بودید اما دیپلماتی زیرک و باهوش هستید و خوب می دانید دکترا و سرهنگ بودن یا غیر سرهنگ بودن  باعث پیروزی شما نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث اطمینان مردم شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: البته بعد از انتخابات درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد و متأسفانه خبرهای خوبی هم به گوش نرسیده و نمی رسد.

نماینده مردم رودبار در مجلس نهم گفت: متأسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از احزاب فتنه بوده و در انتخابات نیز نقشی نداشتند و در هیچ سفری هم همراه شما نبودند. تعدادی از این افراد از تئوریسین های ستاد فتنه ۸۸ هستند.

حکیمی در سؤالی خطاب به دکتر روحانی یادآور شد: فکر می کنم یادتان نرفته است بعد از طرح عدم صلاحیت شما چقدر نگران بودید و مرتب از طریق اصولگرایان و خانواده های معظم شهدا این موضوع را پیگیری می کردید. آیا جز این است که درخواست خانواده های شهدا، ایثارگران و اصولگرایان و دلسوزان نظام و انقلاب با یک درجه تخفیف تأیید شدید؟

وی ادامه داد: بدون شک یک مرحله‌ای تمام شدن انتخابات را مدیون مقام معظم رهبری، امام شهدا و خانواده های شهدا هستید و از طرف دیگر شما از ستاد اصولگرایان به صورت استیجاری در انتخابات استفاده کردید و به محض پیروزی فقط فضا را برای اصحاب فتنه که اصلا نقشی در انتخابات نداشتند باز گذاشتید.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: من نمی دانم چه مسیری انتخاب شده ولی بدانید که فرزندان امام و مقام معظم رهبری هوشیار و بیدارند و اجازه نخواهند داد که استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب از طریق عوامل فتنه بر امورات کشور حاکم شوند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقایعی را در انتخابات شاهد بودیم که باید به من حق بدهید که نگران آینده دولت و نظام باشم. در یکی از سفرهایی که به استان اصفهان داشتیم در پایان شب و در یکی از هتل های اصفهان جلسه ای انتخاباتی به مدیریت نعمت زاده و بانک برگزار کردیم.

وی یادآور شد: در این جلسه یکی از افراد فتنه به آقای روحانی گفت: زمانی که شما دبیر شورای عالی امنیت ملی بودید آقای کروبی رئیس مجلس و آقای خاتمی رئیس جمهور بود و هیچ کاری نتوانستید کنید الان برای چه کاری آمده اید؟ مشکل رهبر انقلاب است اما متأسفانه آقای روحانی هیچ عکس العملی در تأیید یا رد صحبت های آن فرد نداشت و یکی از فرزندان معزز شهدا با احترام جلسه را به هم زد و هشدارهای لازم را به حضار داد.

حکیمی با بیان اینکه ستاد اصولگرایان در مقابل زحماتی که برای رضای خدا کشیده‌اند هیچ انتظار شخصی ندارد تأکید کرد: بدانید انتظار ملی وجود دارد و ما سربازان نظام از منافع نظام و انقلاب دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که کوچک ترین هتک حرمتی به نظام و انقلاب و شهدا داشته باشند.

نماینده مردم رودبار در مجلس نهم تصریح کرد: آنچنان که شنیده می‌شود و می‌بینیم اکثریت قریب به اتفاق کابینه یازدهم مد نظر آقای روحانی، یا از اصحاب فتنه‌اند یا تحصیل کردگان غربی  هستند پس کجاست تعریف و تمجیدی که از دانشگاهیان و نخبگان داخلی می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: ترکیب کابینه شامل اصلاح طلبان که بعضا از سردمداران فتنه بودند و مهمتر حزب اعتدال و توسعه تشکیل شده است. سهم حزب اعتدال و توسعه شامل آقایان نعمت زاده، ترکان، بانک، نجفی، نوبخت، واعظی، سلطانی فر، هاشمی، جنتی و به زودی فاطمه و یاسر هاشمی و تعداد دیگری که در راه هستند اضافه خواهند شد.

حکیمی تأکید کرد: حزب اصلاح طلبان و کارگزاران شامل آقایان میلی منفرد، ربیعی، آخوندی، زنگنه، ظریف، طیب نیا، چیت چیان و جنتی هم در این گروه جای می گیرند و آقایان حسین دهقان، پورمحمدی و رحمانی فضلی را هم می توان در گروه اصولگرایان تعریف کرد.

وی بیان کرد: آقایان نعمت زاده، نوبخت، ترکان، بانک، نجفی، واعظی، سلطانی فر، زنگنه، آخوندی، ربیعی و تعداد بی‌شماری که از اعضای اصلی فتنه هستند و اگر هم افرادی در کابینه امروز معرفی نشدند به عنوان معاون، مشاور در مسئولیت های بعدی معرفی خواهند شد.

نماینده مردم رودبار در مجلس نهم ادامه داد: البته در این میان قصه آقای ظریف از یک حالت استثنایی برخوردار است ضمن اینکه صد در صد غربی فکر می کند تحصیلاتشان نیز در آمریکا بوده و باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای ایشان با چه شخصی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه می خواهم از روحانی سؤال کنم چه فکری در سر دارد تصریح کرد: آیا نمی توانید به راحتی نتیجه بگیرید که روحانی قبل از انتخابات که با هم در مناطق جنگی، دیدار با علما و خانواده های شهدا بودید با روحانی بعد از انتخابات کاملاً متفاوت و متمایز است. آقای روحانی شما باید به ملت ایران و مقام معظم رهبری و خانواده شهدا توضیح دهید که چرا رسماً به دنبال احیای فتنه هستید. آیا به دنبال کودتای سفید هستید؟

حکیمی تأکید کرد: یادتان باشد که این 4 سال به زودی سپری خواهد شد و نظام از آن ملت بزرگ ایران است و همه ما سرباز نظام و رهبری انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه میانگین عمر کابینه بالای 62 سال است یادآور شد: با این دولت پیری که معرفی کرده‌اید اگر خدایی نکرده با وضعیت فعلی تحریم برای آنها اتفاق افتد تکلیف چیست؟ در حالی که کابینه باید جنب و جوش داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس نهم تصریح کرد: شما استفاده از نخبگان و دانشگاهیان را مطرح کردید اما اکثیرت آقایان تحصیلکردگان غرب و انگلیس هستند. شما صحبت از قانونمداری کردید اما در اولین قدم معاون شما نقض قانون کرد و دیوان عدالت آن را ایراد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری مراسم روز تحلیف افزود: در این روز از خانواده های شهدا و جانبازان زحمت کش کشورمان دعوت نشده بود در حالی که افرادی دعوت شده بودند که حرف و حدیث داشتند؛ در جلسه‌ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای محترم نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را ترک کردیم و شما همان خانواده ها را دعوت کردید که در جلو نشینند آیا آنها رجل سیاسی بودند؟

وی تأکید کرد: آیا بهتر نبود از خانواده های شهدای هسته‌ای دعوت می شد تا در این مراسم حضور یابند البته ناگفته نماند که در مورد آقای هاشمی نیز تا زمانی که رهبری به ایشان احترام بگذارند ما نیز احترام ایشان را حفظ خواهیم کرد ولی نباید بی‌حرمتی ها نادیده گرفته شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس نهم تصریح کرد: کابینه شما بوی امنیتی می دهد و تازه به دنبال احیا کردن مسائلی هستید که زمانی کشور از دست آن راحت شده بود یعنی توسعه سیاسی با هدف تسلیم در مقابل غرب.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه دادک آیا در کشوری که این همه دانشگاه و جوانی که جویای نام هستند بهتر نبود در کابینه استفاده می کردید ما در همین جلسه شاهد بودیم که زمانی که شما از دیپلماسی و سیاست خارجی بحث می کردید وزیر خارجه شما خواب بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: باید آقای نعمت زاده را پدربزرگ صنعت نامید نه پدر صنعت؛ البته امیدواریم وزرایی که رأی می گیرند در مسیر انقلاب و منویات رهبری حرکت کنند و ما هم سعی می کنیم حمایت کنیم و امیدواریم افرادی که رأی نمی آورند در بخش های خصوصی و سایر بخش ها به کار گرفته نشود.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024