شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 30.04.2013, 14:49

جــــبهه ملــــی ایــــران


به نام خداوند جان و خرد

یکی از روزهای خجسته و فرخ آیین در سالنمای کشورهای جهان «روز کارگر» است که به احترام حق مسلمی که این طبقه زحمتکش و بردبار در سامان بخشیدن به زندگانی فردی و جمعی در هر زیستگاهی دارند، نامگذاری این روز مهر تائید جهانی خورده است.

دراین روز فرخنده شایسته است که شهروندان هرشهر و دیاری مراتب گرامی داشت و سپاسمندی خود را نسبت به این جمع خدمتگزار ابراز دارند و در لزوم مراعات رفاه و خوش زیستی جامعه کارگران با گفتار و نوشتار و اقدامات عملی وامی را که به گردن دارند منصفانه بپردازند.

جای تردید نیست که آسوده زیستن جامعه کارگری در زندگی روزانه و تامین معاش و بهداشت آنان چه مایه در استواری چرخهای کارخانه و کارگاه حیات ملی و ترقیات کشور موثر است و برعکس ناخرسند بودن آنان از اوضاع زندگی و اداره خانواده چه اندازه برای گسترش صنایع و امور اساسی و پیشرفت کارهای مملکت زیان بخش تواند بود.

پوشیده نیست که ساخت و ساز بناها وعمارات بلند، نظافت و سرسبزی شهرها، رونق کارخانه ها، اطفای حریق ها و بستن سیل بندها همه و همه امور از این دست مدیون طبقه کارگران است. و اگر عرق ریختن ها و خطر کردن ها و تحمل سرما و گرما و فداکاری این جماعت نبود زندگی شهرنشینی امکان نداشت و حتا روستا نشینی هم بی رونق بود. پس باید قدر کارگر را شناخت و از حقوقش دفاع کرد.

متاسفانه زمامداران کشور به گونه‌ای که شایسته است در رعایت حقوق کارگران اهتمام نمی‌ورزند و هرگاه این طبقه برای توجه دادن حکومتها به کمبود حقوق یا تاخیر در ادای دستمزد خود ندایی سرمی‌دهند به جای توجه به خواست‌های قانونی آنان ضرب و شتم و زندان بسراغشان می‌رود.

جبهه ملی ایران روز فرخنده جشن کارگران را به عموم کارگران ایران و جهان تبریک می گوید و موجبات رفاه و بهروزی و سعادت آنان را همواره آرزومند است.

تهران – 10 /2 /1392
جــــبهه ملــــی ایــــران



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024