سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - Tuesday 16 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 11.09.2012, 20:00


برادر حسین، آلوده امثال شما هستید که سر سفره بیت المال رانت خواری می کنید!

اعضای سایت بازتاب، نه تنها هیچ ارتباطی با بیگانگان ندارند، بلکه اساسا پایشان به کشورهای اروپایی و آمریکایی که برخی اعضای خانواده شما چند سالی است در آنجا با پول بیت المال رحل اقامت افکنده اند، نرسیده است.

در حالی که روزنامه کیهان در ستون امروز اخبار ویژه خود، برای چندمین بار سایت «بازتاب» را مورد اتهام و فحاشی قرار داده، تحریریه بازتاب خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان اطلاعیه زیر را صادر کرد:

" و عباد الرحمن الذین یمشون علی الارض هونا؛ و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

جناب آقای حسین شریعتمداری
سلام علیکم

در روزنامه امروز کیهان، جنابعالی و برخی همکاران پاکدستتان! برای چندمین بار اقدام به فحاشی و اهانت‌های مکرر به سایت بازتاب و دوستان فعال در این رسانه کردند.

هرچند بنای سایت «بازتاب»، تاکنون بر عدم ورود به حوزه شخصی افراد و صرفا پرداختن به عملکرد آنها در حوزه عمومی بوده است، اما اصرار شما بر اتهام‌زنی و دروغگویی به مجموعه سایت بازتاب و روزنامه نگاران شریفی که در آن بدون چشم داشت مادی، بیشترین فشارهای مالی، قضایی و امنیتی را تحمل می کنند، موجب شد تا چند سطری درباره این اتهامات توضیح دهیم:

جناب آقای حسین شریعتمداری
سلام علیکم

در روزنامه امروز کیهان، جنابعالی و برخی همکاران پاکدستتان! برای چندمین بار اقدام به فحاشی و اهانت های مکرر به سایت بازتاب و دوستان فعال در این رسانه کردند.

هرچند بنای سایت «بازتاب»، تاکنون بر عدم ورود به حوزه شخصی افراد و صرفا پرداختن به عملکرد آنها در حوزه عمومی بوده است، اما اصرار شما بر اتهام زنی و دروغگویی به مجموعه سایت بازتاب و روزنامه نگاران شریفی که در آن بدون چشم داشت مادی، بیشترین فشارهای مالی، قضایی و امنیتی را تحمل می کنند، موجب شد تا چند سطری درباره این اتهامات توضیح دهیم:

شما در مطلب امروز خود سایت بازتاب را به حق‌العمل کاری، جعل خبر، سابقه طولانی در تحریف و شانتاژ و منفی‌بافی علیه نظام به نیابت از محافل فتنه‌گر، وقاحت، سایت ضدامنیتی و فتنه‌گر متهم کرده و دست اندرکاران بازتاب را آلوده خطاب کرده‌اید و درخاتمه نوشته‌اید: این شبکه دارای بده بستان کاملا روشنی با رسانه‌های ضد انقلاب و فتنه‌گر نظیر بالاترین، رادیو فردا، کلمه، جرس و... می باشد.

جناب شریعتمداری، اولا باید صراحتا اظهار کنیم که دست اندرکاران بازتاب متفاوت با جنابعالی و تعدادی از همکاران شما، خوشبختانه منزه و بری از آلودگی‌های اخلاقی و مالی هستند، و به گواهی چندین مرتبه رسیدگی دقیق و شخم زدن زندگی شخصی، فعالیتهای اقتصادی و ارتباطات داخل و خارج از کشور اعضای سایت بازتاب توسط دستگاه‌های امنیتی، هیچ گونه موضوع پنهان و باعث شرمندگی در پرونده همکاران سایت بازتاب وجود ندارد، اما اگر تنها نگاهی به پرونده جنابعالی و برخی همکارانتان بیندازیم، فارغ از رانت‌خواری و روابط آلوده، بوی تعفن ناشی از این همه دروغگویی، افترا، توهین و پرده دری که از قبیح‌ترین گناهان می‌باشد و متاسفانه شما و برخی همکارانتان هزاران بار مرتکب این معاصی شده‌اید، روان را می‌آزارد.

برادر حسین!
اعضای سایت بازتاب، نه تنها هیچ ارتباطی با بیگانگان ندارند، بلکه اساسا پایشان به کشورهای اروپایی و آمریکایی که برخی اعضای خانواده شما چند سالی است در آنجا با پول بیت المال رحل اقامت افکنده‌اند، نرسیده است.

برادر حسین!
اگر شما به واسطه مدت کوتاهی که در جوانی در زندان ساواک بوده اید، ثلث قرن است بر سر سفره انقلاب نشسته اید و به خصوص در هفت سال اخیر با همکارانتان نهایت استفاده از فرصت را کرده و از پست و پول اشباع شده اید، همکاران سایت بازتاب چه در دولت سازندگی در مطبوعات، چه در دولت اصلاحات در سایت بازتاب نخست و چه در دولت های نهم و دهم در سایت آینده نیوز و بازتاب امروز منتقد قدرت و دولت بوده اند و اگر قرار بود مانند شما سهم خود و خانواده شان را از قدرت بگیرند، طور دیگری عمل می کردند.

جناب شریعتمداری!
سایت بازتاب قوانینی دارد که از جمله آنها عدم ورود به حوزه شخصی افراد است و بدین خاطر نمی توانیم مانند شما عمل کنیم، اما اگر ذره ای اعتقاد به روز جزا و یوم تبلی السرائر در شما باقی مانده است، بترسید از آن روز که نیمه پنهان شما بر ملا شود و دیگر مصونیتهای قضایی و امنیتی برای شما فایده ای نداشته باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی



" width="640" />
 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024