شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 15.01.2012, 9:22



هم ميهنان گرامی!
نيروهای آزاديخواه!
برنامه تلویزیونی کنکاش روز جمعه ۲۳ دی ماه، به روی آنتن رفت. این برنامه هر پنجشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به وقت تهران (۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به وقت اروپای مرکزی) از تلویزیون "رسا" پخش می شود و بازپخش آن در روز بعد (جمعه) از ساعت ۲۳ تا ۲۴ به وقت ایران (۲۰:۳۰-۲۱:۳۰ به وقت اروپای مرکزی) خواهد بود. در این برنامه کارشناسان مسایل سیاسی، مهمترین تحولات سیاسی ایران و پیرامون آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهند. فایل برنامه در سایت کنکاش آرشیو شده و در اخیار علاقمندان قرار می گيرد.

با سپاس از مدیریت تلویزیون رسا که امکان پخش برنامه را در اختیارمان گذاشت، موسسه "Kankash Media Agentur به مدیریت این جانب کلیه مسولیت های حقوقی و سیاسی مربوط به شکل و محتوای برنامه را برعهده دارد.

برنامه تلويزيونی کنکاش حاصل کار جمع کوچکی از فعالين سياسی و کنشگران حوه رسانه است که از دو سال پیش تلاشی را با هدف تولید برنامه تلویزیونی آغاز کردند. کلیه هزینه های تولید و پخش برنامه به وسیله همين جمع و از محل کمک های مالی هم میهنان تامین می شود. اسناد حسابداری به دقت تهیه و حفظ می گردد.

راه اندازی برنامه تلويزيونی کنکاش پاسخ به ضرورتی است که از مدت ها قبل توسط نیروهای دمکرات و آزادیخواه کشور مطرح می شد. همه اميد ما این است که نخستین تجربه جمع ما موفق از کار درآید و تولیدات تلویزیونی ما به تدریج به لحاظ کیفی و کمی گسترش یابد.

هم میهنان گرامی!
ما خود را عنصر کوچکی در مجموعه بزرگ کوشندگان راه استقرار مردمسالاری و آزادی در ایران می دانیم و "کنکاش" را جزیی از سرمایه این جمع بزرگ و در خدمت آن می بینیم. مدیریت و مسولیت فردی، کنترل جمعی و نظارت اجتماعی، اصل راهنمای ما در اداره این برنامه است و دستمان برای کمک به سوی شما دراز!

می خواهیم صداو سیمایی مستقل و در اندازه های امروز جهان رسانه ها، داشته باشیم که در داخل و خارج از کشور امکان شنیده و دیده شدن داشته باشد. ما از پس این کار بر می آییم! زیرا که ما بسیاریم! زیرا که ما فشرده تجربه و دانش بخش نه چندان کوچکی از یک ملت بزرگیم! زیرا که ما اراده این کار را سالهاست در وجودمان ذخیره کرده ایم! ما اگر با اتکای شماری اندک از یاران، جسارت شروع را در خود یافتیم. تنها به این امید و این حساب بوده که " تنها نخواهیم ماند!" ودستی که نشان از جدیت داشته باشد، با بیشمار دستانی از میان یاران هم اندیش فشرده خواهد شد.

ما در زمینه های زیر نیازمند کمک و یاری شما هستیم:
- کمک مالی
- کنیک، دانش و مهارت فنی.
- هنر در همه اشکال آن
- مشارکت در تولید برنامه به عنوان کارشناس
- تهیه خبر و گزارش
- معرفی برنامه به جامعه
- نقد برنامه ها و ارایه پیشنهاد

باور داریم که " از خرد است که کلان بر می خیزد!" پس از کمک، به دلیل کوچکی اش، مضایقه نکنید! هر سنت کمک مالی، هر آدرسی که رد هنرمندی یا سیاستورزی اهل اندیشه را بدهد، هر خطی که در نقد نوشته شود، هر گونه اطلاع رسانی وهر پیامی که دلگرممان کند، برایمان مهم است. تنها صفر است که به حساب نمیآید و هر عددی بزرگ است، زیرا که می تواند در ده هزار، صد هزار و میلیون ضرب شود و "قطره دریاست، اگر با دریاست!"

آدرس ها وامکانات تماس با ما را در زیر ملاحظه می‌کنید.

هر دستی را که به یاری دراز شود به گرمی می فشاریم

احمد پورمندی مدیر موسسه Kankash Media Agentur و تهیه کننده برنامه

کنکاش هر پنجشنبه ساعت ۲۰-۲۱ به وقت ایران.۱۷:۳۰-۱۸:۳۰ به وقت اروپای مرکزی
بازپخش هر جمعه ۲۳-۲۴ به وقت تهران و ۲۰:۳۰-۲۱:۳۰ به وقت اروپای مرکزی

آدرس ها وامکانات تماس با ما را در زیر ملاحظه می کنید.

Mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Kankash/276943059031011

Twitter: https://twitter.com/#!/KankashTV
Web-Site:www.kankashtv.com
Bank : Kontoinhaber : Kankash Media Agentur Konto: 43940 BLZ :70169465
IBAN: DE75701694650000043940 BIC: GENOBEF1M08

RASA TV:
Eutelsat W3A
EutelW3A
Transponder: A1,7.0°E
Polarisation: Horizontal
Frequency: 10721 MHz
Symbol Rate: 22000
FEC: ½
اولین برنامه کنکاش را در زیر مشاهده می کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=y1t3viXF550



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024