جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 13.11.2011, 14:19


به نام خدا

در ماه‌ها و هفته‌های اخیر و آخرین بار، روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰، خبرها و مطالبی با عناوینی چون «تمایل و تحرک عبدالله نوری برای شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو» و یا «رایزنی عبدالله نوری با فعالان و چهره‌های اصلاح‌طلب درباره چگونگی بازگشت به نظام و عذرخواهی از رهبری» منتشر شد.

انتشار این گونه اخبار و مطالب کذب که متاسفانه بدل به رویه جاری برخی گروه ها، چهره‌ها و رسانه‌ها شده است، موجب شگفتی نخبگان سیاسی، اهالی رسانه و افکار عمومی گردیده که نسبت به پیشینه‌ی سیاسی و نیز افکار عبدالله نوری در دفاع از اصلاحات ساختاری و نیز حمایت از حقوق مردم آشنائی دارند.

دفتر عبدالله نوری چون گذشته و مجددا تاکید می‌کند انتشار این گونه مطالب نقل قول‌‌هایی نادرست و آمیخته با دروغ و تحریف است و ترفندی شیطنت آمیز در ادامه‌ی خط شایعه پراکنی و اختلاف افکنی در صف جریان اصلاح طلبی مردم آزادی خواه ایران می باشد.

این قبیل شایعه پراکنی‌ها، اظهار نظرها و گاه جعل سخنرانی و مصاحبه ساخته و پرداخته‌ ی جریان‌های سیاسی مختلفی است که اندک مشروعیت خود را در میان مردم رو به زوال می بینند و به نظر می‌رسد عاملان این دروغ‌ پردازی‌ها استفاده از اعتبار سیاسی و جایگاه اجتماعی چهره‌های مورد حمایت مردم را برای مشروعیت بخشیدن به صاحبان قدرت در دستور کار خود قرار داده‌اند.

از رسانه ‌های مستقل نیز انتظار می‌رود تا خبرهای مربوط به آقای عبدالله نوری را از دفتر ایشان پیگیری نموده و به شایعات توجه ننمایند.

دفتر عبدالله نوری
۲۲ آبان ماه ۱۳۹۰



" width="640" />
 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024