پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 14.02.2011, 17:18


زمان خبرها به وقت اروپای مرکزی است

دویچه وله

[19:35]
یک شاعد عینی به دویچه‌وله گفت گروه‌های کوچکی از افراد لباس شخصی را دیده که با ظاهری مشابه در بخشی از خیابان انقلاب با پلاکارهایی در دست شعار "نیروی انتظامی تشکر تشکر" سر می‌دادند. وی افزود به نظر می‌رسید این افراد سربازان وظیفه و یا از نیروهای انتظامی در لباس غیرنظامی بودند.

[19:25]
سایت‌های خبری هوادار حکومت ایران اعتراضات امروز مردم را "سناریوی عوامل وابسته به آمریکا و اسرائیل" خواندند. فارس نوشت در این اعتراض‌های عده‌ای از "سلطنت طلب‌ها، اعضای سازمان مجاهدین خلق و حزب کومله" توسط مردم دستگیر و تحویل پلیس شده‌اند. ساعاتی پیش یک شاهد عینی حضور نیروهای لباس شخصی را در کنار نیروهای انتظامی بی‌سابقه خوانده بود.

[19:15]
بازداشت فعالان سیاسی و دانشجویی امروز نیز ادامه داشته است. به گزارش سایت دانشجونیوز محسن برزگر و حسین ضامن ضرابی امروز پس از خروج از دانشگاه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

[19:00]
درسا جباری، گزارشگر شبکه تلویزیونی الجزیره در تهران گفته است که ۱۰ هزار نیروی امنیتی برای جلوگیری از تجمع نهایی در میدان آزادی، به کار گرفته شده‌اند. خبرگزاری فرانسه نیز خبرداده که پلیس، از گلوله‌های رنگی پینت‌بال برای شناسایی و دستگیری تظاهرکنندگان استفاده کرده است.

[18:35]
گزارش‌هایی از دو کشته و چند زخمی در درگیری‌های امروز تهران مخابره شده است. یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت کشته شدن دو نفر را در خیابان‌های جمال‌زاده و توحید دیده‌است. به علت عدم انتشار اطلاعات دقیق از منابع خبری مستقل دویچه‌وله صحت این خبر را تایید نمی‌کند.

[18:20]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله ‌گفت خیابان‌های اطرف آزادی، انقلاب، نواب، رودکی تا فردوسی تحت کنترل نیروی ضد شورش و لباس شخصی است.

[18:15]
گزارش‌هایی از ادامه تجمع اعتراضی در میدان ونک و اطراف چهار راه ولی‌عصر منتشر شده است.

[18:05]
به گزارش سایت مردمک شاهدان عینی از شیراز و مشهد گزارش کرده‌اند که در این شهرها هم تجمع و درگیری‌های پراکنده دیده شده است.

[17:55]
یک شاهد عینی دقایقی پیش به دویچه‌وله فارسی گفت که بین نواب و انقلاب نیروهای ضد شورش با موتور از روی مردم رد شده‌اند. وی رفتار نیروهای انتظامی را "وحشیانه" توصیف کرد.

[17:50]
یک شاهد عینی می‌گوید نیروهای بسیجی دانشگاه شریف را "تسخیر" کردند و درب دانشگاه را با زنجیر بستند. دانشگاه شریف ساعاتی پیش شاهد اعتراض دانشجویان مخالف دولت بود.

[17:45]
یک دانشجوی دانشگاه امیرکبیر از هجوم نیروهای امنیتی به این دانشگاه خبر می‌دهد. وی به دویچه‌وله گفت که پیش از تظاهرات نیروهای امنیتی به این دانشگاه هجوم بردند و دانشجویان را "قلع و قمع" کردند. وی می‌افزاید: «آنقدر دست‌بند زدند که دست‌بند کم آوردند‬ و ‫دست‌های دانشجویان را با بست کمربندی به هم بستند و به صف کردند.»‬

[17:40]
خبرگزاری رویترز از وقوع درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی در اصفهان خبر می‌دهد. یک وب‌سایت مخالفان حکومت ایران از حضور مردم اصفهان و شهرهای اطراف به خصوص نجف آباد و خمینی شهر در میدان انقلاب اصفهان وخیابان‌های اطراف آن خبر می‌دهد. بر اساس این گزارش در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف آن به ویژه خیابان چهارباغ در دو طرف سی‌وسه پل جمعیت قابل توجه‌ای حضور دارند.

[17:35]
شبکه خبری یورونیوز گزارش می‌کند خیابان‌های تهران که قرار بود در حمایت از حرکت‌های آزادی خواهانه مردم مصر و تونس شاهد تظاهرات سکوت باشد، یادآور روزهای پس از انتخابات خرداد ۸۸ شده است.

[17:30]
از تهران گزارش شده که گروه‌های کوچک بسیجی تحت حفاظت پلیس در برخی خیابان‌های اصلی با پرچم‌های ایران و نمادهای عزاداری مخصوص ماه محرم شعار می‌دهند: «حزب فقط حزب الله»

[17:30]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که در میدان‌های اصلی از جمله آزادی‌، هفت تیر و فردوسی حضور انبوه نیروهای انتظامی دیده شده‌است. وی می‌‌‌افزاید اما جمعیت در حدفاصل انقلاب تا آزادی بسیار چشمگیر بود.

[17:25]
گزارش‌ها از تهران حاکی است که تقاطع توحید و ستارخان شاهد جمعیت انبوهی است. یک گزارش‌ تایید نشده از کشته شدن حداقل یک نفر و زخمی شدن صدها تن خبر می‌دهد. علاوه بر این تخمین زده می‌شود که صدها تن بازداشت شده باشند.

[17:20]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله میگوید میدان آزادی به پادگان نظامی تبدیل شده است. وی از حضور بیشمار نیروهای امنیتی و ماشین‌های انتظامی خبر می‌دهد و می‌افزاید خیابان رودکی و آذربایجان به صحنه‌ی جنگ شباهت دارد. درگیری میان مردم و نیروهای انتظامی به شدت در جریان است. معترضان نیز سطل‌های زباله را به آتش کشیده‌اند.

[17:20]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله میگوید میدان آزادی به پادگان نظامی تبدیل شده است. وی از حضور بیشمار نیروهای امنیتی و ماشین‌های انتظامی خبر می‌دهد و می‌افزاید خیابان رودکی و آذربایجان به صحنه‌ی جنگ شباهت دارد. درگیری میانن مردم و نیروهای انتظامی به شدت در جریان است. معترضان نیز سطل‌های زباله را به آتش کشیده‌اند.

[17:15]
یک منبع خبری در تهران گزارش داد محله‌های مرکزی شهر شاهد حضور پر رنگ معترضان است اما خیابان‌های اصلی در کنترل و اختیار نیروهای امنیتی و بسیج است که هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

[17:10]
یک شاعد عینی به دویچه‌وله گفت دسته‌های متشکل از نیروهای بسیج با حمل پرچم تحت حفاظت پلیس به سوی میدان آزادی در حرکت هستند. وی مدعی شد که این احتمال وجود دارد که حکومت در نظر دارد یک شوی تلویزیونی را ترتیب بدهد.

[16:50]
خبرگزاری فرانسه و شبکه تلوزیونی سی ان ان تعداد تظاهرکنندگان در تهران را "هزاران نفر" برآورد کرده‌اند. پیش از این یک منبع خبری به دویچه‌وله از حضور چند صد هراز معترض در نقاط مختلف تهران خبر داده بود.

[16:40]
منابع خبری گزارش می‌کنند که با نزدیک شدن به غروب آفتاب به وقت تهران، شمار ‫تازه‌ای از مردم معترض به راهپیمایی می‌پیوندند.

[16:35]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که در اتوبان یادگار امام ترافیک سنگینی شکل گرفته است. وی می‌گوید تاکنون چنین ترافیکی را مشاهده نکرده است. گزارش‌هایی هم از حضور پرشمار معترضان در این اتوبان منتشر شده است.

[16:25]
بنابر یک گزارش از خیابان انقلاب، دبیرستان البرز تهران یکی از محل‌های تجمع لباس شخصی‌ها و نیروهای امنیتی است.

[16:15]
صدای بوق ماشین‌ها در خیابان‌های مرکزی تهران شنیده می‌شود. یک شاهد عینی نیز در خیابان انقلاب گفت، مردم همچنان حضور دارند اما تا یک ساعت دیگر می‌توان فهمید که آیا شب را در خیابان می‌مانند و یا تظاهرات امروز پایان می‌یابد.

[16:00]
یک منبع خبری به دویچه‌وله می‌گوید برآورد دقیق جمعیت معترضان ممکن نیست اما می‌توان از حداقل حضور چند صدهزار نفر در تجمعات امروز تهران سخن گفت. وی می‌افزاید خشونت پلیس مانع از شکل‌گیری یک راهپیمایی یک‌پارچه شده است. لازم به ذکر است تایید میزان جمعیت معترضان امروز برای دویچه‌وله امکان پذیر نیست.

[15:50]
از رشت گزارش می‌شود که درگیری در این شهر همچنان ادامه دارد، حضور نیروهای بسیجی و ضد شورش بسیار پر رنگ گزارش شده استژ همچنین خبرهای تایید نشده‌ای از تجمع و درگیری معترضان و نیروهای امنیتی در شیراز خبر می‌دهد.

[15:40]
یک گزارش از تهران از بازداشت گسترده معترضان توسط نیروهای امنیتی خبر می‌دهد. این منبع خبری به دویچه‌وله فارسی گفت که معترضان به محض دستگیری با چشم‌بند و دست‌بند به ماشین‌های نیروهای امنیتی منتقل می‌شوند.

شعار علیه رهبران حکومت


[15:30]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که دقایقی پیش از چهارراه ولی‌عصر تا خیابان جمال‌زاده جمعیت عظیمی در حرکت بود. نیروهای ضد شورش از نزدیک شدن جمعیت به میدان آزادی جلوگیری کرده است. همچنین نیروهای امنیتی به معترضان رنگ می‌پاشند. وی می‌گوید ابتدا جمعیت ساکت بود اما به علت حمله‌ی نیروهای امنیتی شعار "مرگ بر دیکتاتور" و "سید علی حیا کن، مبارک نگاه کن" از سوی جمعیت سر داده شد.

[15:20]
مردمک از سایت‌های خبری مخالفان ایران به نقل از یک شاهد عینی گفت که شماری از معترضان در نقطه‌ای از تهران شعار می‌دادند: «نظامی جدا شو، با ملت هم‌صدا شو». این سایت همچنین خبر می‌دهد که شعار دیگر معترضان این بود: «مبارک، بن‌علی، نوبت سیدعلی».

[15:15]
یک گزارش از ایران از حضور نیروهای ضد شورش در ورزشگاه شیرودی در خیابان مفتح تهران خبر می‌دهد. به گفته یک شاهد عینی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ موتور سوار را دیده است که از این ورزشگاه خارج شده‌اند.

[15:10]
بنابر گزارش‌های دریافتی از تهران، نیروهای امنیتی در تلاش برای متفرق کردن مردم هستند. یک شاهد عینی از خیابان فلسطین و کارگر و کوچه‌های اطراف آن از حضور موتورسواران مجهز به باتوم برقی خبر می‌دهد. وی به دویچه‌وله گفت که حضور مردم بسیار پر رنگ است. در این میان زنان و دختران حضور بسیار چشمگیرتری دارند. در خیابان آذربایجان مردم آتش روشن کرده‌اند و علیه حکومت شعار می‌دهند. در این منطقه جنگ و گریز میان پلیس و مردم در جریان است.

حضور انبوه مردم


[15:05]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که حضور مردم باورنکردنی است. وی می‌گوید ميدان انقلاب به سمت آزادی بسته شده و در این خيابان توسط نیروهای ضد شورش گازاشک‌آور شلیک شده است. این نیروها همچنان به تجمعات مردم هجوم می‌ آورده‌اند اما جمعیت کماکان رو به افزایش است. این شاهد گفت در مقابل دانشگاه تهران صدای تیراندازی شنیده است. همچنین دو پسر جوان را دیده است که در چهار راه ولی‌عصر توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شده است. وی می‌گوید برخورد نیروهای ضد شورش و لباس شخصی نسبت به سال گذشته ملایم‌تر است.

[15:00]
در شهر رشت از هجوم نیروهای ضد شورش به تجمع آرام معترضان گزارش شده استز یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که نیروی انتظامی با همراهی نیروهای لباس شخصی به مردم هجوم اورده اند و معترضان را به شدت مورد حمله قرار می‌دهند. چند نفر از معترضان نیز تاکنون بازداشت شده است. ‌

[14:45]
به گزارش سایت مردمک از یک شاهد عینی از خیابان انقلاب حد فاصل خیابان قدس تا میدان انقلاب حاکی است که نیروهای امنیتی برای مقابله با جمعیت مردمی که شعار مرگ بر دیکتاتور و یا حسین میرحسین سر می‌دهند از گاز اشک آور و شلیک هوایی استفاده کرده‌اند.

[14:40]
اجرای تمام نمایش‌های خیابانی که قرار بود امروز در چهارچوب جشنواره تئاتر فجر اجرا شود، لغو شده است. دبیر این جشنواره به خبرگزاری ایسنا گفته است این تصمیم به علت "عدم وجود ضمانت کافی برای محافظت از مخاطبان و هنرمندان تئاتر" اتخاذ شده است.

[14:30]
خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از تهران در گزارشی از حضور سنگین نیروهای امنیتی و همچنین لباس شخصی‌ها خبر داد. بنابر این گزارش نیروهای امنیتی در خطوط میانی خیابان انقلاب که محل رفت و آمد اتوبوس‌هاست در رفت و آمد هستند. ترافیک در خیابان انقلاب سنگین است و بخشی از بازار نیز بسته شده‌است.

[14:20]
کشمکش رسانه‌ای و سایبری مخالفان و حکومت ایران بالاگرفته است. شبکه ماهواره‌ای بی بی سی فارسی با پارازیت شدید روبروست به شکلی که در دقایقی حتی در خارج از ایران نیز قابل دسترسی نیست. سایت سحام‌نیوز ارگان رسمی حزب اعتماد ملی نیز هک شده است. برای دقایقی اخباری علیه معترضان و رهبران آنها در این وب‌سایت منتشر شده بود. در حال حاضر این وب‌سایت نزدیک به مهدی کروبی از دسترس خارج شده است.

درگیری در خیابان انقلاب


[14:15]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت که درگیری در خیابان انقلاب بسیار شدید است و نیروهای ضد شورش اجازه شکل‌گیری تجمع را به مخالفان نمی‌دهند. نیروهای بسیجی و لباس شخصی زیادی نیز در کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب دیده می‌شوند. خطوط تلفن همراه با مشکلات زیادی روبروست. خطوط تلفن ثابت نیز دچار اختلال شده است.

[14:10]
یک شاهد عینی به دویچه وله گفت بسیجی‌ها به تجمع مردم در خیابان‌های بزرگمهر و قدس حمله کرده و مانع از رسیدن آن خیابان انقلاب شده‌اند.

[14:00]
وب‌سایت العربیه فارسی از خروج میرحسین موسوی از خانه‌اش برای پیوست به معترضان خبر داده است اما منابع خبری در ایران این گزارش را هنوز تایید نکرده اند.

[13:40]
شاهدان عینی از شکل‌گیری جمعیت زیاد در میدان کالج خبر دادند. به گفته یک شاهد عینی جمعیت در حال حرک به سمت خیابان انقلاب بود که مورد حمله نیروی انتظامی قرار گرفت. در چهارراه کالج درگیری میان مردم و نیروی انتظامی رخ داده است. گزارش‌های منابع مختلف حاکی از درگیری‌ها در حدفاصل میان میدان فردوسی تا میدان انقلاب است. تلفن‌های همراه نیز در این منطقه قطع شده است.

خبری از اصفهان و نجف‌آباد


[13:32]
یک وب‌سایت مخالفان حکومت ایران از حضور مردم اصفهان و شهرهای اطراف به خصوص نجف آباد و خمینی شهر در میدان انقلاب اصفهان و خیابان‌های اطراف آن خبر می‌دهد. بر اساس این گزارش در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف آن به ویژه خیابان چهارباغ در دو طرف سی و سه پل جمعیت قابل توجهی حضور دارند.

[13:30]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت جمعیت در خیابان انقلاب در حال افزایش است. وی از ترافیک سنگین در این خیابان خبر داد و گفت برخی ماشین‌ها مرتب بوق می‌زنند و به نظر می‌رسد به این شکل در اعتراض شرکت کرده‌اند. وی همچنین گفت از فاصله‌ی دورتری صدا شعارهای معترضان شنیده می‌شود.

[13:25]
از ساعتی پیش چند فروند بالگرد در فضای مرکز شهر تهران به گشت زنی می‌پردازند. به گزارش وب‌سایت سحام نیوز این اقدام به احتمال زیاد در جهت ارعاب از حضور مردم در راهپیمایی صورت می‌گیرد.

[13:20]
از لحظاتی پیش دسترسی به کلمه و جرس از سایت‌های اصلی مخالفان ایران دچار مشکل شده است. همچنین ایلنا خبرگزاری کار ایران، ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی و سایت آفتاب نیز قابل دسترسی نیستند.

[13:15]
سایت کلمه گزارش داد که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، برای حضور در تظاهرات امروز مردم از میدان امام حسین به سمت میدان آزادی در تلاش هستند. به گزارش این وب‌سایت، نیروهای امنیتی مانع خروج آنها شده‌اند و حتی محافظان میرحسین موسوی را تهدید کرده‌اند.

[12:50]
از تهران خبر می‌رسد که در تاکنون در شبکه موبایل و اینترنت اختلالی ایجاد نشده است. اما خبرگزاری رویتر گزارش داد که ایستگاه‌های مرکزی مترو تهران تعطیل شده‌اند.

درگیری‌های پراکنده


[12:45]
یک شاهد عینی از خیابان ولی‌عصر از آغاز درگیری‌های پراکنده خبر می‌دهد. وی به دویچه‌وله گفت که حدفاصل میدان تا چهار راه ‌ولی‌عصر حضور نیروهای انتظامی پر رنگ است. این نیروها از نزدیک شدن معترضان به خیابان انقلاب جلوگیری می‌کنند. به گفته این شهروند تهرانی به نظر می‌رسد نیروهای انتظامی در تلاش هستند برخی پاساژهای اصلی در این خیابان را تعطیل کنند.

بستن خروجی‌های مترو


[12:40]
یک شاهد عینی گزارش داد که در آریا شهر نیز تجمع مردم چشمگیر است. وی که عازم میدان انقلاب بود گفت خبرمی‌رسد که حدود هزار تن از گاردهای ویژه در این میدان مستقر شده‌اند و نیروهای امنیتی خروجی های همه ایستگاه‌های مترو را در مناطق حساس مرکز تهران بسته‌اند. آن‌ها اجازه خروج به مسافران نمی‌دهد.

[12:30]
یک شاهد عینی به دویچه‌وله می‌گوید جمعیت بسیار زیادی در چهار راه ولی‌عصر جمع شده‌اند و فضا بسیار ملتهب است. وی می‌افزاید که جمعیت سکوت محض کرده و هیچ شعاری داده نمی‌شود.

همچنین از میدان ولی‌عصر اما خبر می‌رسد که جمعیت بسیاری شعار مرگ بر دیکتاتور سر می‌دهند. حضور نیروهای انتظامی نیز بسیار پر رنگ گزارش شده است. درگیری میان نیروهای انتظامی و مردم گزارش نشده است.

تکذیب صدور مجوز راهپیمایی


[12:00]
در حالی که خبرهایی از حضور چشمگیر مردم در برخی نقاط تهران منتشر شده است سایت‌های خبری خبرهای ضد و نقیضی در مورد صدور مجوز راهپیمایی مخالفان منتشر کرده اند. سایت آفتاب با انتشار بیانیه وزارت کشور از صدور این مجوز خبر می‌دهد در همین حال خبرگزاری رسمی دولت این خبر را تکذیب کرده است.

سایت خبرگزاری رسمی ایران صدور مجوز برای راهپیمایی ۲۵ بهمن را تکذیب کرد. پیش از این سایت آفتاب اعلام کرده بود که وزارت کشور در پاسخ به در خواست عبدالله گل رئیس جمهور کشور ترکیه که هم اکنون در تهران به سر می برد، راهپیمایی سکوت امروز، ساعت ۳ ظهر، ۲۵ بهمن ماه را در صورت همکاری و مساعدت مردم مجاز و قانونی خواند.

در همین حال اکثر سایت‌های خبری ایران از جمله آفتاب، بازتاب و خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی قابل دسترسی نیست. به نظر می‌رسد کشمکش سایبری در فضای مجازی نیز میان مخالفان و موافقان حکومت آغاز شده است.

[11:40]
به گزارش برخی سایت‌های خبری مخالفان حکومت ایران از ساعاتی پیش حضور تجمع کنندگان در برخی نقاط تهران گزارش شده است. مخالفان دولت ایران اعلام کرده‌اند که امروز در حمایت از "قیام مردم تونس و مصر" تظاهرات اعتراضی برگزار خواهند کرد.

یک شاهد عینی به دویچه‌وله گفت در میدان صادقیه واقع در غرب تهران حضور مردم بسیار پر رنگ است. وی همچنین از حضور نیروهای انتظامی در این میدان خبر داد.

یک شاهد دیگر نیز از وجود "جوی ملتهب" در چهار راه ولی‌عصر تهران خبر داد. وی افزود که حضور مردم بیش از حد معمول است اما از نیروهای انتظامی خبری نیست.

در گزارشی دیگر خبرگزاری رویترز از تهران خبر داده که مأموران امنیتی در خیابان‌های مرکز شهر حضور پر رنگی دارند. یک شاهد عینی نیز به این خبرگزاری گفته است خودروهای پلیس در حالی که شیشه آن‌ها با پرده مشکی پوشیده شده، اطراف زندان اوین مستقر هستند.















کشته و زخمی شدن سه تن شهروندان

خبرگزاری هرانا - علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار گزارش شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله ی سلاح کمری کلت صورت گرفته است.

گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط سربازان نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند.

هم چنین مسیرهای منتهی به میدان آزادی تماما از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده و تا لحظه ی تنظیم خبر متفرق کردن مردم توسط ایشان به طرق مختلف ادامه دارد.

لازم به یادآوری ست که "خبرگزاری هرانا" پیشتر از کشته شدن یک نفر در حوالی خیابان رودکی خبر داده بود.








حرکت خودجوش مردم در تهران علیه فتنه گران

تابناک:

آخرین گزارش های خبرنگاران بولتن نیوز، از برخی نقاط شهر تهران نشان می دهد که مردم انقلابی و مومن و خداجوی در برخی نقاط تهران، به صورت خود جوش علیه فتنه گران تجمعاتی را شکل داده اند و به مقابله با موج فتنه گران پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، در برخی از محلات تهران، مردم علیه سران فتنه شعار می دهند و خواستار برخورد با موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه هستند.

کسانی که با ظاهر زننده و قبیح با عنوان روز ولن تاین(روز عشق) در معابر شهر حاضر شده بودند باعث انزجار و اعتراض مردم مواجه شدند . این افراد که با ماشین های لوکس و گران قیمت در خیابان های شهر حاضر شده بودند باعث اعتراض خانواده ها شده و مردم به مقابله با تجمعات غیر قانونی آنها پرداختند.

شکل گیری تجمعات خودجوش در معابر گوناگون در اعتراض به حریم شکنی های فتنه گران کاملا مشهود است و مردم در گوشه و کنار شهر، به صورت خودجوش با عوامل فتنه و اغتشاش گران برخورد می کنند.

تعداد زیادی از عوامل فتنه در خیابان های تهران، توسط حرکت های خودجوش مردم عقب رانده شده و مقابله با آنها ادامه دارد . به شکلی که این افراد نتوانند اقدامی علیه نظم و امنیت شهر انجام دهند.

مردم در خیابان های حاشیه فاطمی، ولی عصر، انقلاب، آزادی به برخورد با فتنه گران و اغتشاش گران پرداختند و نقشه پلید فتنه گران و عوامل خودسر را برهم زدند.

شهروندان تهران همراه با خانواده های خود به صورت دسته جمعی در صحنه حاضر شده و با جمع شدن و اعلام همبستگی با نیروهای وفادار به انقلاب و نظام و سردادن شعار در حمایت از امام و ولایت فقیه و نظام، از اقدام فتنه گران بیزاری جستند.

فتنه گران که شاهد حضور و تجمع هزاران نفر از امت خداجوی هستند به تدریج به عقب رانده شدند و خیابان های اصلی شهر را ترک کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکیست که مردم در محله های سکونت و کار خود مانع حضور فتنه گران شده و به آنها اجازه اغتشاش نمی دهندو به مقابله با آنها پرداخته و عوامل خودسر مجبور به ترک خیابان ها شدند.





 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024