شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 12.01.2011, 8:52


اقدامات نمایشی وزیر راه و ترابری در ارومیه، خشم مردم عزادار این شهر داغدیده را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، دهها هزار نفر از مردم سوگوار ارومیه که روز سه شنبه برای تشییع پیکر های عزیزان خود و بدرقه آنها به خانه هاب ابدی شان در مرکز شهر گرد آمده بودند ، بنرهای بزرگ متعددی را دیدند که با سرعت عمل عجیب وزرات راه ، در آن شرایط بحرانی چاپ شده و به بهانه تسلیت حمید بهبهانی و منقش به عکس رنگی آقای وزیر در مسیر تشییع جنازه نصب شده بودند!

تبلیغ برای وزیر، آن هم درست در میان شیون و زاری خانواده های قربانیان و در شرایطی که افکار عمومی وزیر راه را مکلف به پاسخگویی و شایسته برکناری می دانند، واکنش‌های منفی مردم را به دنبال داشت به گونه ای که با بالا گرفتن اعتراضات، ساعاتی پس از نصب این بنرها در مسیر تشییع جنازه ، مسوولان نسبت به جمع آوری آنها اقدام کردند.

مردم ارومیه می گفتند در حالی که ما مشغول عزاداری بودیم و مجروحان نیز در بیمارستان ها با مرگ دست و پنجه نرم می کردند ، مسوولان راه و ترابری شبانه در حال طراحی ، چاپ و نصب بنرهای تبلیغی حمید بهبهانی در خیابان ها بوده‌اند!

وزیر راه و ترابری ، بلافاصله بعد از سقوط هواپیما ، خود را به ارومیه رساند و با خبرنگاران مصاحبه کرد. وی بدون این که از بابت این سانحه که در مجموعه مدیریتی وی رخ داده است عذرخواهی کند ، گفت که میزان سقوط هواپیما در ایران و تلفات ناشی از آن در ایران کمتر از سایر کشورهاست!



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024