جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 17.12.2010, 1:50


كروبى خطاب به محمد نورى زاد: امروز ملت ايران بيش از پيش به وجود آزاد مردانى همچون شما نيازمند است
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۸۹
حجت الاسلام و المسلمين مهدى كروبى طى تماس تلفنى كه لحظاتى قبل از بازداشت همسر محمد نورى زاد بود، ضمن دلجويى از خانواده ايشان، آخرين وضعيت جسمى و روحى محمد نورى زاد را جويا شد.
به گزارش سايت تغيير ؛ در اين تماس تلفنى كه پيش از بازداشت همسر نورى زاد صورت گرفت، دبير كل حزب اعتماد ملى از پايدارى و صبورى خانواده محمد نورى زاد قدردانى كرده و براى سلامتى آقاى نورى زاد دعا كردند.
در اين گفتگوى تلفنى، مهدى كروبى ضمن نگرانى از وضعيت سلامتى محمد نورى زاد، خواستار اتمام اعتصاب غذاى خشك محمد نورى زاد شده و در اين رابطه پيامى را صادر كردند.

متن كامل پيام مهدى كروبى به محمد نورى زاد كه جهت انتشار در اختيار سايت تغيير قرار گرفت بدين شرح است:
بسمه تعالى

امروز ياران اصيل انقلاب و دوستداران و علاقمندان نظام و ايران كه همگى نگران آينده سرنوشت كشور هستند به جهت پاسدارى از منافع ملى و عزت و سربلندى ايران، مورد هجمه و ظلم عده اى نو كيسه و جريانى مشكوك قرار گرفته اند و در اين راه، خود و خانواده هايشان متحمل هزينه هاى بسيارى گرديده اند.
محمد نورى زاد كه خدمات ارزشمند و ماندگار وى در فراز و نشيب سه دهه انقلاب همواره خوش درخشيده از جمله دهها آزادمردانى است كه متاسفانه امروز به ناحق در شرايط سخت زندان بسر مى برند. اما بر اين باوريم براى حفظ منافع ملى و اصل نظام از طمع دشمنان و نا اهلان، صبر و ايثارگرى لازم است و تك تك ما از پرداخت هر گونه هزينه در اين راه باكى نداريم.
برادر ارجمندم آقاى محمد نورى زاد، امروز شما همچون گذشته در سنگر دفاع از انقلاب و نظام سربلند گشته ايد اما همان طور كه خود نيز بر آن واقفيد در اين راه ارزشمند و خطير، مسيرى بس طولانى در پيش رو داريم، امروز ملت ايران بيش از پيش به وجود آزاد مردانى همچون شما نيازمند است، لذا بنده از شما خواهش مى كنم به جهت حفظ سلامتى و تداوم پايدارى در اين راه به اعتصاب غذاى خود خاتمه دهيد.
اميد است با پا درميانى عقلاى نظام، هر چه زودتر شاهد آزادى تمامى زندانيان بى گناه با هر سليقه و مسلكى كه قلب آنان براى سرافرازى ايران مى تپد و بازگشت آنان به كانون خانواده هايشان باشيم تا ان شاءالله زمينه براى پيشرفت و آبادانى كشور همراه با امنيت و رفاه و آسايش شهروندان فراهم شود.

والسلام

مهدى كروبى

۲۴/۰۹/۸۹



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024