سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 13.10.2010, 8:35


جبهه مشارکت ایران اسلامی در واکنش به بازداشت عضو شورای مرکزی خود، علی شکوری راد، بیانیه‌ای صادر کرد.

این حزب اصلاح طلب در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: در حالی که وقیحانه در رسانه های غربی اعلام می شود که ایران آزاد ترین کشور جهان است و با گستاخی می گویند مخالفان از رئیس دولت آزادی عمل بیشتری دارند، دکتر شکوری راد به جرم سخن گفتن و اعلام نظر و نوشتن مطلب در وبلاگ شخصی خود دستگیر می شود.

جبهه مشارکت در این بیانیه با تاکید بر اینکه بیشترین زخم هجمات اقتدار گرایی را بر تن دارد، تصریح کرده که مفتخر است اعضایی چون دکتر شکوری راد را در میان خود دارد، و اعلام کرده که این اقدامات هیچ خللی در روند فعالیت مسالمت آمیز، قانونی و حق گرای جبهه مشارکت ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد و تمام اعضای آن راه شکوری راد را ادامه خواهند داد.

به گزارش نوروز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تداوم سیاست شکست خوردۀ سرکوب هر منتقد، دیروز دکتر علی شکوری راد عضو برجسته شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی بازداشت شد.

در حالیکه وقیحانه در رسانه های غربی اعلام می شود که ایران آزاد ترین کشور جهان است و با گستاخی می گویند مخالفان از رئیس دولت آزادی عمل بیشتری دارند، دکتر شکوری راد به جرم سخن گفتن و اعلام نظر و نوشتن مطلب در وبلاگ شخصی خود دستگیر می شود.

او انسانی کم نظیر در طهارت روح ، دین مداری روشن روان ، آزاد اندیشی شجاع و طرفدار خالص مردمسالاری است که در پیروی ازراه امام تاب تحمل کژیها و نامردمی ها آن هم به نام اسلام و انقلاب را نداشت و به همین جهت صراحتا و اشکارا دیدگاههای ناب خود را بی هیچ دغدغه آب و نان اعلام می کرد که توسط عوامل کودتا به جرم نابخشودنی “اظهار نظر” بازداشت شده است.

بازداشت فردی چون دکتر شکوری راد نشانه شکست قطعی و محتوم و در ماندگی کودتا گرانی است که در برابر منطق و استدلال جز تیغ و درفش در کف ندارند و البته نشانه پیروزی جریان اصیل اصلاحات و جنبش سبز مردم ایران است که در سال صبر و استقامت، مظلومانه همه این نامردمی ها را تحمل می کنند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی که بیشترین زخم هجمات اقتدار گرایی را بر تن دارد ، مفتخر است که اعضایی چون دکتر شکوری راد را در میان خود دارد و اعلام میکند که این اقدامات هیچ خللی در روند فعالیت مسالمت امیز ، قانونی و حق گرای جبهه مشارکت ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد و تمام اعضای آن راه شکوری راد را ادامه خواهند داد. و منهم من ینتظر.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024