پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 17.07.2010, 15:24


بسیاری از سرطان‌ها از جمله سرطان پروستات و سرطان سینه، بسیاری از بیماریهای قلبی و عروقی، چاقی‌های مفرط، دیابت ها و گسترش ناتوانیهای جنسی در مردان و نازائی در زنان به علت وجود مواد شیمیایی بسیار خطرناکی هستند که در اکثر محصولات مدرن موجود می‌باشد.

سازمان دولتی کنترل محصولات در آمریکا (FDA) بعد از سالها انکار واقعیت و اجازه دادن به کمپانی های بزرگ برای ادامه دادن به مسموم نمودن ملل جهان خلاصه در مقابل کوهی از مدارک و هشدارهای بزرگترین دانشمندان در زمینه آلودگی های شیمیایی در جهان مجبور شد رسما این مواد را برای سلامتی بشر خطرناک بنامد. اما هنوز به ممنوع نمودن کامل آنها نمی‌پردازد!

دولت دانمارک ولی در اقدامی قابل تحسین، آنهم فقط بخاطر آگاهی یافتن بخش وسیعی از مردمش در مورد این پدیده که آن هم البته بعلت تلاشها و هشدارهای مداوم پروفسور اسکاک بک معروفترین دانشمند علوم بالینی و نوزادان در جهان، در تلاش برای تصویب قوانینی از طرف اتحادیه اروپاست تا تولید و واردات محصولات آلوده به این مواد خطرناک در اروپا ممنوع شود.

در نیم قرن گذشته ناآگاهی بسیاری از مادران و زنان باردار جهان در استفاده از محصولات دنیای مدرن که محتوی مواد شیمیایی بسیار خطرات، مهلک و آزاردهنده ای بنام استروژن های صنعتی بوده اند که گروهی از دانشمندان آنها را مواد شیمیایی تغییر جنسیت دهنده و گروهی دیگر مواد شیمیایی مونث کننده مینامند! خطرناکترین آنها عبارتند از: بیسفینول ای که در پلاستیکهای شفاف مانند بطریها، محافظ خارجی کپسولهای دارویی و همچنین کنسروها و کمپوت ها بکار می‌رود، فتالت ها که در انواع لوازم آرایشی موجودند، پارابین ها در اکثر شامپوها، کرمها و رنگ موها پیدا میشوند، مواد ضد حریق پی دی ئی که در پلاستیکهای سخت تمامی لوازم الکترونیکی بکار میروند که پس از گرم شدن وسایل الکترونیکی گازهای سمّی متصاعد میکنند، صدمات جبران ناپذیری به جنین پسر این مادران وارد نموده و باعث افت شدید میزان تستوسترون و در نتیجه افت شدید مردانگی بسیاری از مردان جهان شده است که پیامدهای مهلک روحی و جسمی آن بیشمار است، مخصوصا به این جهت که کمتر مردی میخواهد در این مورد صحبت کند.

برای اینکه عمق این فاجعه را بشکافم و برای مبارزه با روش شرم آور رسانه ها در بی تفاوت کردن مردم ایران نسبت به این جنایت بزرگ قصد دارم چند مقاله کاملا علمی و معتبر را ترجمه نموده و به هموطنانم تقدیم نمایم، فقط امیدوارم با جدی گرفتن این موضوع حیاتی باعث شوید که مسئولان کشور به خود آیند و جلوی این مسمومیت های شیمیایی را بگیرند، البته نه با شعار بلکه با اعلام ممنوعیت قاطعانه تمامی مواد شیمیایی خطرناک. مخصوصا اینکه محصولات چینی که بازار ایران را اشباع نموده اند بعلت نبودن هیچگونه ضابطه ای در آن کشوربرای کنترل مواد شیمیایی خطرناک، به وفور آلوده به این مواد خطرناک میباشند و مردان چینی خود یکی از بزرگترین قربانیان این جنایت کمپانی ها بر علیه تمامی بشریت هستند و ناتوانیهای جنسی و نازائی در چین بسیار فراگیر شده است.

از کسانی که این مطالب را میخوانند تمنّا میکنم به زنان باردار هشدار دهید که از لوازم آرایش، شامپوها، کرم ها و رنگ موها حداقل در دوران حاملگی پرهیزنمایند و در مورد لزوم از انواع گیاهی و یا بی ضرر آنها استفاده کنند و از قرار گرفتن کودکان در معرض اینگونه مواد جلوگیری نمایند، از بطریهای شیرو پستانکهای سمّی!! گرفته تا اسباب بازی های پلاستیکی که با اندکی گرم شدن مواد سمّی خود را آزاد مینمایند و حتّی برخی از خود گاز اعصاب پس میدهند!


و اینک مقاله جفری لین از تلگراف لندن با عنوان "چرا پسرها در حال دختر شدند؟"

مواد شیمیایی تغییر جنسیت دهنده عموما از مقررات اتحادیه اروپا معاف هستند.

در اینجا یک مسئله ناخوشایند از طرف حکومت دانمارک، دولت این کشور دیروز از پژوهشی رسمی پرده برداری کرد که نشان میدهد کودکان زیر دو سال در معرض طیف وسیعی از مواد شیمیایی تغییر جنسیت دهنده ای هستند که در محصولاتی که بطور مداوم و روزمره مورد استفاده قرار میگیرند وجود دارند، مانند لباسهای ضد آب، چکمه های پلاستیکی، وسایل خواب، کرم ضد آفتاب، لوسیونها و کرم های دیگر.

گزارش ۳۲۶ صفحه‌ای سازمان حفاظت محیط زیست در واقع آخرین قطعه از هشدارهای روبه افزایش است و تصویری که درحال نمایان شدن است، آلودگی شیمیایی فراگیری ست که در حال پائین بردن کمیّت و کیفیت اسپرم و مونث سازی کودکان ذکور در تمامی کشورهای توسعه یافته است.(چون آمار تقریبا دقیق در غرب وجود دارد میتوان با دقت بررسی نمود و به این معنی نیست که در بقیه دنیا اتفاق نمی افتد- مترجم)

اقدامات ضد آلودگی ها و مقررات بسیار ناتوان در جلوگیری از آنها بوده، تعداد اسپرم چنان سریع درحال سقوط است که مردان جوان کمتر از پدران خود قابلیت باروری دارند، در حقیقت یک سوم پدرشان اسپرم تولید میکنند!

و مواد شیمیایی تغییر جنسیت دهنده را امروزه بطور فزاینده ای بعنوان عامل راز پسران از دست رفته میدانند، کودکانی که به طور معمول می باید پسر میشدند ولی به جای آن دختر متولد شده اند!

سازمان جهانی حیات وحش در تحقیقی قدیمی تر هشدار داده بود که این مواد شیمیایی آنقدر فراگیر شده اند که نمیتوان برای جلوگیری از آنها کاری انجام داد!! (با ممنوع نمودن تمامی مواد سمّی و محاکمه نمودن خاطیان میتوان جلوگیری نمود، این فقط فساد سیاستمداران ست که عامل ادامه این جنایت بر علیه بشریت است- مترجم)

دیوکسین، پی وی سی، مواد ضد حریق، فتالت‌ها (که بسیار گسترده برای نرم کردن پلاستیکها بکار میروند) و پی سی بی که یک و نیم میلیون تن از آن در ساخت انواع بیشماری از محصولات از رنگها گرفته تا تجهیزات برقی مورد استفاده قرار گرفت.

در نهایت پسران جوان، مانند آنهایی که در مطالعه دانمارک اشاره شده، اسپرم کمتری تولید خواهند کرد و به رفتار زنانه متمایل خواهند شد.

تحقیقی که در دانشگاه روتردام اراسموس صورت گرفت نشان داد پسرانی که مادرانشان در معرض پی سی بی و یا دیوکسین قرار داشته اند بیشتر علاقمند به بازی با عروسک یا ست چایی ریختن و یا لباس زنانه پوشیدن دارند!

و این در داخل رحم است که کودکان از همه بیشتر آسیب پذیرند. یک مطالعه بر روی بند ناف های مادران انگلیسی نشان داد که همه آنها آلوده به انواع مواد شیمیایی هستند. دانشمندان در دانشگاه روچستر نیویورک کشف کرده اند، پسرانی که از مادرانی متولد شده اند که در معرض فتالت ها قرار داشته اند، دارای آلت تناسلی کوچکتر و بیضه های زنانه شده هستند!

همین آلودگی دلیل تغییر اسرار آمیز جنسیت کودکان است، به طور معمول 106 نوزاد پسر به ازای هر 100 دختر متولد میشوند، اینطور تصور میرود که این راهی ست که طبیعت برای جبران مردهایی که احتمالا در شکار و یا نبردها کشته میشوند اعمال میکند، امّا سهمیه زنان در حال افزایش ست به حدی که 250 هزار کودکی که مطابق آمار میبایستی پسر میشدند در نهایت دختر متولد شدند، این رقم فقط متعلق به ژاپن و ایالات متحده آمریکاست، در انگلستان این اختلاف تعداد به هزاران کودک در سال میرسد!

یک جامعه سرخپوست کانادایی که در سرزمین اجدادی خود در نوک شرقی دریاچه هیوران زندگی شان توسط یکی از بزرگترین کثافتکاری های صنایع شیمیایی جهان زیر و رو شده، زنان بیچاره این جامعه دو برابر پسرها دختر بدنیا میآورند. در اسوسوی ایتالیا هم وضع به همین منوال است که در اثر حادثه ای در 1970 آلوده به دیوکسین شده بود، همچنین در میان کارگران آفت کش روسی. شواهد بسیاری وجود دارند که این مسئله در مناطق دوردست نیز وجود دارد، به دوری اسرائیل، تایوان، برزیل و مناطق قطبی.

با وجود اینهمه شواهد، مواد شیمیایی تغییر جنسیت دهنده به طور وسیعی معاف از مقررات اتحادیه اروپا هستند که برای جلوگیری از مواد شیمیایی خطرناک وضع شده اند. انگلستان و نخست وزیری تونی بلر مسئول واقعی این مسئله بود. و اکنون مدارکی رو شده که نشان میدهد زیر فشار دولت بوش و برای صدمه نزدن به صادرات آمریکا بوده که بلر به چنین عملی مبادرت نمود.(همین بوش که در زیر فشار فعالان مجبور به امضای لایحه ای شده بود که با اعلام ممنوعیت هر شش گونه فتالت های خطرناک تا حدودی جلوی مسمومیت کودکان در آمریکا را میگیرد در جمله ای با تمسخر گفته بود: " بچه ها اسباب بازی های فتالت دار را در دهانتان نگذارید " – مترجم)

دولت دانمارک در حال حاضر با برنامه ریزی در حال لابی کردن برای سخت کردن مقررات است. مخصوصا بخاطر نگرانی از انتشار تحقیقات دیگری که نشان میدهند، وقتی انواع مختلف این مواد تغییر جنسیت دهنده در کنار یکدیگر و در یک مجموعه عمل میکنند اثری بسیار مخرب تر از خود بجا میگذارند تا مواقعی که بطور جداگانه و انفرادی اثر گذارند. (مانند اطاق های کوچک و بدون تهویه کودکان که مملو از اینگونه اشیا آلوده کننده هستند- مترجم)

دانمارک با استناد به این کشف که با استفاده از منابع بسیار معتبری صورت گرفته و خطری که کودکان زیر دو سال را تهدید میکند میخواهد که این مورد در مقررات حتما ذکر شود.

http://anosiha.blogspot.com/2010/07/blog-post_16.html



" width="640" />
 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024