سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - Tuesday 16 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 19.05.2010, 10:33


پس از انتشار خبری توسط منابع خبری اقتدار گرا و حامیان کودتا مبنی بر دیدار عبدالله نوری و سید محمد خاتمی از رهبران اصلاحات و جنبش سبز با یکدیگر منابع موثق نزدیک به دفتر محمد خاتمی درایران این دیدار راتایید کردند.

اطلاع رسانی اقتدار گرایان براساس اخباری که از طریق شنود های مختلف در دست دارند بیشتر جهت ایجاد رعب و وحشت و یا حتی ایجاد اختلاف در میان رهبران و افراد موثر جنبش سبز صورت میگیرد و انگیزه اصلی نشان دادن اشراف اطلاعاتی برتمام اوضاع میباشد. با این استراتزی اقتدارگرایان درنظردارند القا کنند به تمام دیدارها و جلسات اشراف دارند و همه بدانند در حال مانیتورشدن هستند واز این طریق فعالیت رهبران و فعالان سیاسی جنبش را به حداقل برسانند.

در دیدارمهم عبدالله نوری ومحمد خاتمی در آستانه ی ورود به خرداد ماه برتداوم همراهی و پشتیبانی موثر احزاب اصلاح طلب و نیز فعالان سیاسی جنبش سبز از مواضع میرحسین موسوی و مهدی کروبی تاکید شده از موضوعات دیگر این دیداراهمیت نزدیکی وهمگرایی رهبران جنبش و ارتباط موثر با طبقات مختلف جامعه خصوصا اقشار مستضعف و محروم جامعه بوده است.

همچنین در این دیدار برموضعگیری صریح و شفاف جنبش سبز نسبت به مشکلات فراوان اقتصادی ناشی از سوء مدیریت شدید در سالهای اخیرونیز امتیاز دهی روزافزون حکومت در عرصه ی بین المللی وهمزمان فشار و سرکوب شدید معترضان و فعالان سیاسی در داخل ونادیده گرفتن حقوق مردم توسط حکومت تاکید شده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024