پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 16.03.2010, 7:49


بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره یک ستاد نوروزی جنبش راه سبز امید

هموطنان عزیز، ایرانیان سرافراز و برادران و خواهران دینی

اینک که در آستانه فرارسیدن سال نو و آغاز سبزترین فصل سال هستیم، ضمن آرزوی سالی سبز، پربرکت، موفقیت و نشاط، پیشنهادات زیر را که از طریق شبکه های اجتماعی سبز به دستمان رسیده، به آگاهی می رسانیم:

۱. در ایام نوروز به دیدار خانواده‌ی شهدا و مجروحین انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حوادث پس از انتخابات می رویم و ضمن بزرگداشت یاد آنان، برای پاسداشت از دستاوردهای جنبش سبز و تلاش برای تحقق آرمان های ملت ایران (آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت) تجدید پیمان می کنیم. در آخرین پنج شنبه سال به همراه خانواده های شهدای جنبش سبز مزار این عزیزان را گلباران می کنیم و ضمن همدردی با مادران، پدران، همسران و فرزندان عزادار، عزم خود را برای ادامه راه سبز این شهیدان به نمایش می گذاریم. در روزهای نوروز با دیدار از خانواده های زندانیان سیاسی، ضمن ستایش از مقاومت و صبوری اسیران جنبش و خانواده هایشان، آرزوی آزادی همه زندانیان سیاسی را فارغ از نوع اندیشه و افکارشان می کنیم.

۲. در مراسم باستانی و ملی آخرین چهارشنبه سال، ضمن حرمت نهادن به آیین های ملی جشنواره نور علیه تاریکی، از هر حرکتی که باعث بدنامی و سوء استفاده علیه جنبش سبز شود خودداری می نماییم.

۳. هدیه ما به یکدیگر برای سال نو، یک جلد نهج البلاغه به نشانه هویت دینی مان، یک جلد دیوان حافظ به نشانه هویت ملی مان، و مجموعه‌ی بیانیه های رهبران جنبش سبز به نشانه هویت سبزمان خواهد بود.

۴. در هنگام تحویل سال نو، برای موفقیت جنبش سبز به درگاه ایزد متعال دعا خواهیم کرد و به نشانه یادمان شهدای همیشه جاودان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و جنیش سبز، و آرزوی آزادی بازداشت شدگان جنبش، شمعی برخواهیم افروخت.

۵. به نشانه همراهی با کشاورزان و باغداران و حمایت از اقتصاد ملی و اعتراض به سیاست های غلط و خانمان برانداز دولت در عرصه‌ی اقتصادی، از خرید میوه های وارداتی خودداری و با میوه های تولید داخل از میهمانانمان پذیرایی خواهیم کرد.

۶. با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و تنگناهای معیشتی ناشی از سیاست های غلط دولت کنونی، بسیاری از هموطنان ما که عمری را با آبرومندی و شرافت گذرانده اند، اینک در معرض دشواری های سهمگین در این زمینه هستند. چه بسیار خانواده هایی که در معرض تلاشی و سقوط هستند و به علت از دست دادن شغل یا رکود بی سابقه‌ی اقتصادی و افزایش هزینه های زندگی، روزهای دشواری را به شب می رسانند. با ایجاد «شبکه های همیاری سبز» به یاری هموطنانمان، با هرگونه طرز فکر و سلیقه ای که باشند بشتابیم.

با آرزوی سربلندی همه‌ی ایرانیان، در هرکجا هستند، از هر قوم و پیرو هر دین و مسلکی که هستند، و آرزوی سالی سبزتر از همیشه.

ستاد نوروزی جنبش راه سبز امید


نظر کاربران:


کاشکی بجای هدیه دادن (۳) مجموعه ی بیانیه و اعلامیه های سران جنبش،رئوس تنظیم شده خواستهای فوری و درازمدت مبارزات مردم ایران صرفنظر از مذهب و قومی و محلی، برای اطلاع عمومی در دسترس مردم قرار میگرفت. زیرا در ایام عید، هم فرصت مطالعه و هم در جریان دید و بازدیدها. امکان تبادل نظر بیشتر برای بعد از عید مهیا است.
بامید پیروزی مردم ایران در سال نو. حاقظه تاریخ



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024