شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 20.12.2009, 15:22


به نام خدا
پدر معنوی ایران در گذشت

حضرت آیت ا... العظمی منتظری، آزاد مردی از تبار انبیاء الهی و دلباختگان به انسانیت و آزادگی و اسطوره ایمان و صداقت و ایثار و پایداری، پس از عمری تلاش و مجاهدت در راه تحقق آزادی و عدالت به دیدار حضرت دوست شتافت.

آزاد مرد وارسته ای که همواره فریاد حق طلبی ستمدیدگان و محرومان بر زبانش جاری بود و با مبارزات حق طلبانه، چه پیش از پیروزی انقلاب که سال ها زندان و زجر و تبعیض را در نظام ستمشاهی تحمل نمود و چه در بیست سال پایانی عمر خود که در محاصره و زیر فشار سنگین تهمت افترا و آزار جسمی و روحی به سر برد، سرمشق جاودانه ای از ایمان و استقامت و بردباری و وفاداری به آزادی و عدالت فرا راه ملت نهاد.

جنبش سبز و همه مردم ایران در از دست دادن پدر معنوی خود که همزمان با ایام عاشورای سرور شهیدان و آزادگان حسین بن علی رخ داده است، سوگوارند.

این ضایعه عظیم فرصتی است که در این روزهای پر خاطره ملت ایران میثاق خود را با اهداف انسانی و رهایی بخش حسین بن علی و فرزند راستین او «آیت ا.. منتظری» تجدید کنند و ایمان و شجاعت و صداقت و صمیمیت و مردم دوستی و ایستادگی و بردباری ایشان را سرمشق خود قرار دهند.

جنبش مسلمانان مبارز درگذشت این مجاهد نستوه را به ملت بزرگ ایران و به همه آزاد اندیشان و آزادیخواهان و تلاشگران عرصه حقوق و ارزش های انسانی تسلیت گفته و پیروی از اندیشه و مشی حق طلبانه ایشان را سرلوحه ادامه راه خود در عرصه تلاش برای آزادی ملت ایران قرار می دهد.

جنبش مسلمانان مبارز
۲۹ آذر هشتاد و هشت



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024